Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit et sted jeg fort og lett kan lære meg dette med dl til l og kubikk-centimeter til l og alt? I is fortvilah. :<

En liter er 10 desiliter. desi- betyr tidels. En kubikkcm er 1/1000 liter eller en milliliter. Milli- betyr tusendedel.

En liter er 10*10*10cm altså 1000 kubikkcentimeter.

Lenke til kommentar

Så en annen film her om dagen som også var "handycam". Det er en spansk zombie/skrekkfilm som heter Rec. Anbefales på det sterkeste, er lenge siden jeg har vært så skremt av en så bra film! Deilig å se noe som ikke er skvette-basert og som faktisk er veldig originalt laget. Begynner å bli litt lei av den rettningen innen skumle filmer.

EDIT: legger meg nå. Se filmen! ;) filmen er vel bare å få tak i på utenlandske nettsjapper eller torrents.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Den har faktisk veldig høy rating på imdb til å være en "sånn" type film. Var noe typen lasta ned på måfå, og ble veldig ovverrasket over kvaliteten.

De første 10 minuttene er veldig amatørmessig laget og du tror du ser en elendig film. Ikke la deg lure, de har gjort det med vilje hehe.

EDIT: jau. natta :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Fyttifaen i helvetes morkake!

Jeg har vondt!

Tror kanskje jeg skal ringe legekontoret når det åpner. Sånn her nytter det ikke.

Verker i skuldra og nakken. Nå har det låst seg HELT.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Haha, da vekkerklokka ringte reiste jeg meg opp fra senga, gikk bort til bordet og skrudde den av. Så slang jeg meg ned i pc-stolen men kunne ikke se noe av det som sto på skjermen. Øya var helt tilsløra, så jeg heiv meg noen minutter til i senga og forsto at jeg var litt for trøtt når jeg ikke en gang kan lese diskusjon :p

Lenke til kommentar
Haha..

Jeg vil være hjemme. :'(

jeg vil sove.. sove.. sove leeeenge.. sove.. jeg vil sove.. :cry:

Søvn er oppskrytt. =D

Kaffe, derimot! Wohoooo!

neineinei!

Senga og søvn..

gode, myke, deilige, søte, senga.. *sukk*

nei, ikke tenk sånn, tenk, dette klarer jeg.. DETTE KLARER JEG.

Nei :cry:

jeg vil ha senga mi.. :cry:

Lenke til kommentar
Er det ikke en herlig morgen dere :D

Joooo! :wee:

Sol, prøveeksamen som jeg gir totalt blaffen i, buss med venner i stedet for ukjent folkemengde, forberedt til prøveeksamen selv om jeg gir faen, våken, kaffe, røyk. Aaah, what a vønderfull møøørning! =D

Edit: Jeg la nettopp merke til hvor bak mål avskyelig munter jeg er, men, synd for dere. =D

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...