Gå til innhold

Problemer med S500i

Burthaa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ny Sony Ericsson S500i idag og har gjort en utrolig tabbe. Jeg klarte da og sette inn SIM-

kortet feil vei av alle ting. Kontaktene på kortet er da ned selv om de skal være opp. Måten SIM-

kortet settes inn på et at det dyttes inn i telefonen og i og med at jeg satte det feil vei får jeg det

ikke ut, jeg får 1/3 av kortet ut men ikke lenger. Har prøvd og dytte det helt inn så det skal

sprette ut igjen men dette virker ikke. Er det noen som har vært borte i lignende og har noen

tips angående dette? Jeg vil gjerne få det ut uten og ødelegge SIM-kortet eller noe i telefonen.

Blir veldig takknemlig for svar selv om dette innlegget kan virke useriøst er det så på ingen måte

det, jeg var bare overivrig til å starte igang med ny telefon og tenkte for kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at simkortleseren inne i telefonen ser omtrent slik ut:

--------------------

^^^^^^^^^^^^ <- Simkortet ligger da i mellom toppen ( - )og kontaktene ( ^ ) i bunn.

Så jeg ville prøvd med en liten pinsett og lirket kortet forsiktig ut, nytt simkort koster ikke all verdens, tror det er ca 100kr for et nytt ett.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...