Cyrus86 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har en xp2000 palominio, 1660mhz(133*12,5) @ 1762,5 (141*12,5) Vis jeg tar 142 restarter maskina seg med en gang når jeg kommer inn i windows Har prøvd før å sette ned multipliern og øke fsb, uten hell.. Dividiern står på 4:2:1 og jeg kan sette den til 5:2:1, men vill det hjelpe? Har ikke muligheten for å låse agp og pci portene for klokking. Jeg hadde veldig løst å komme meg til 144*12,5 for da ville jeg hatt en xp2200 btw: Så øker jeg med 1 fsb om gangen. CPU'en er Ulåst og Vcore ligger på 1.750.. Idle temp ligger på 50 grader nå, litt under 49,5, men dette varierer litt Hva kan jeg gjøre for å kunne klokke mer? Vill jeg få mere Mhz vis jeg øker vcore bittelitt? (vet at det blir varmere, så jeg vill helst ha andre alternativer) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Burde ikke denne stå under overklokking? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Burde ikke denne stå under overklokking? Jo den burde det!!! men når formumet er fullt av bugs, så er det ikke så enkelt skjønner du. jeg er på ok.no og trykker forum og kommer til ok.no's forum.. Så går jeg ikke på overklokkings emnet og kommer til hw.no's forum og der må jeg velge katagori IGJEN! Og der inner er det ikke katagori som passe for overklokking s¨jeg la den under hk,cpu og minne. Det er ikke vær gang at det ikke virker, men jeg gidde vell fa*n ikke å prøve 100 ganger for å legge inn en post!? Tøff avatar Takk! Men ikke stjel den da.. finn deg en egen en du Dette var offtopic da... Er det ingen som kan hjelpe meg? Gi meg noen tips og sånt Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Tøff avatar Takk! Men ikke stjel den da.. finn deg en egen en du Ehh...lol, hadde den nok lenge før deg ja Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva slags RAM har du (2100, 2700, en eller to brikker, fabrikat). Har samme hovedkort og det gjør 147 på fsb. PCI-divideren kan stå på 4:2:1 helt til du begynner å nærme deg 160. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 jeg er 97% sikker på at det er 2100 ram For den dividern hjelper ikke noe på agp porten uansett, og det er den jeg har "slitt" med tidligere Hva slags multiplier kjører du på? 12.5?? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Da er det rett og slett mulig at du har maxet ram'en din. Du kan prøve å sette opp spenninga på ram'en et eller to hakk men det er ikke sikkert det hjelper. Men sjekk at minnet kjører på 133 og ikke 166. Prosessoren jeg bruker nå er en XP1800+ Palomino multilocked på 11,5. Blir ikke unlocka før jeg har kroner til en ny. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Tøff avatar Takk! Men ikke stjel den da.. finn deg en egen en du Ehh...lol, hadde den nok lenge før deg ja Hmm.. Synes jeg har sett en av dine poster før og da har jeg ikke sett den der avataren, men men ikk så nøye.. den er stili forde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå