Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har bestandig trodd at kjærlighet er noe eksklusivt. Noe man ikke deler ut til "alle og enhver", men som man skjenker ut med omhu Dette holdningen har jeg i det siste begynt å stille spørsmålstegn ved, da denne holdningen er skyld i at jeg aldri har hatt verken kjæreste eller sex. I min alder av 20 år begynner dette å plage meg, da jeg aldri tørr å knytte meg til noe i frykt for at hun ikke er den ene. Nå skal det sies at jeg ikke er en hjemmesitter, at jeg tar en god utdannelse, og at jeg er sosial... Problemet er ikke min livssituasjon eller mitt utseende, men heller mine egne holdninger til kjærlighet. Det jeg lurer på i denne sammenhengen, er om jeg kanskje burde legge slike forestillninger om kjærligheten fra meg, og heller "utforske" kjærligheten litt? Er det noen som har hatt lignende forestillinger? Har de svart til forventningene, eller har du bare kastet bort år og dag på tull og ingenting? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg tror det er litt hva man gjør det til. Om du hele tiden venter på "den ene" blir du for kritisk og går glipp av mye. (Kanskje til og med den som kunne vært "den ene") Om man prøver seg frem vet man etterhvert hva slags egenskaper du leter etter i en person, og det kan være lettere å finne en du kan ha et bra forhold til:) Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "The one" er ikke noen du venter på, det er noen du finner. Uten å prøve noen vet du aldri om de er "den ene". Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_* Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du finner nok kvalitet gjennom kvantitet. Hopp i det. Jo flere du møter, jo lettere blir det å se hva som er bra og dårlige damer. Ikke nøy deg med å bli valgt av en dame, det er DU som velger hvem som fortjener deg. Har selv gått rundt med de tankene, og viser seg at det for min del bare var en måte å unnskylde at jeg aldri fikk meg noe Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 "The one"? En enkelt dame av 6 milliarder mennesker? Tror ikke det nei. Det er mange der ute som kan være "den ene" tror jeg. Det som gjelder er å møtes på riktig tidspunkt og ta sjansen når den er der. Du vil jo aldri få vite om det er den ene uten at du tar en sjans og prøver litt forskjellig. Dessuten synes jeg at kjærlighet er noe man skal gi over alt jeg da, uansett om det er mulige partnere, familie eller annet. Romantisk kjærlighet er jo for så vidt greit å forbeholde de damene man møter på, men jeg tror ikke du vil gå tom for kjærlighet fordi om du gir litt fra deg. Tvert i mot. Det er ved å gi at man får. Så gi i vei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Eg er overbevist om at det finnes mange der ute for alle, at det kun finnes ei(n) som passer 100% for deg har eg ingen tru på. Kven du møter først er tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå