Hedgehog1337 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har en Steelseries matte av tøy (stoor musematte :O) som jeg bruker til min G5 07 edition. Synes det er deilig med tøy, også glir det bra og komforten er akkurat slik jeg vil ha det =). Er en ivrig bf2142 gamer og denne er bare helt topp! ^^, Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Og jeg er enda mer jornøyd med min Qpad|CT, med G5. og som nevnt tidligere, G5 leser best på tøy, det er Qpad, samtidig som den ikke er liten og flat og myk som en pute. 5L er også et godt valg, men den er mere hard og kald, og er ikke skikkelig tøy. Lenke til kommentar
abbor Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De store Q-pad er virkelig store. Godt å ikke dra musa utfor kanten så ofte, sparer mye glidz med det... Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har G5 selv og bruker QPAD med tøy og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan med varmt julehjerte anbefale Steelseries 5L. . Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvilken musematte passer best til Logitech Mx518? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har Mx518 nå, sammen med Steelpad 5L. Hvis du tenker på å kjøpe Steelpad 5L anbefaler jeg deg å kjøpe extra glids, da glir den sykt bra. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Som disse? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...92;c:36140;r:pg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, akkurat de jeg har. Funker perfekt, vet det er en pakke som er for logitech mus, men går for all-round pakken, føttene er nemlig større der. Glir bedre en G5 med vanlige glidz på 5L, synes jeg da. Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 okei,friksjonen er veldig viktig. du kommer veldig langt med et vanlig mus matte av tøy. resten er bare for sånne veldig spesielle mennesker med behov for noe spesielt. ta for eks. steel/glass. dette er verken bedre en tøy eller dårligere fordi de ikke kan sammenlignes. noen liker mindre friksjon, mens andre vil ha kontroll,siste nevnte tøy. update: -G5 leser best på tøy, har du noe liggende bruk det. hvis ikke du vil prøve noe nytt som f.eks. tynn matte. Er du gamer med respekt for deg selv så bruker man ikke TØYMATTE. Når man har en G5 så er den bygd for en glatt overflate det er mange bra matter både <<steel,, og Qpad. Personlig bruker jeg Qpad CT Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har selv kjøpt meg G5 2007ed, og en SteelPad QcK tøymatte, som er mye diggere å bruke harde og stive matter. Musa glir meget lett over matta, og det er faktisk behagelig å bruke den også. (i motsetning til mange andre harde matter som som oftest blir harde og kalde å bruke) Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nettopp gått til innkjøp av en G5 2007 jeg og...har Icemat fra før, og merket med en gang at den skippet når man drar musen raskt fra den ene til den andre siden... Noen andre som har lagt merke til det samme? Skal prøve å lete fram min gamle func-matte...det eneste som var dumt med den var at den slites veldig raskt og må rengjøres forholdsvis ofte. En annen ting som irriterte meg grenseløst kommer jeg på nå,var den gummien som var rundt, hvor musen bare plutselig stoppet og satt mer eller mindre fast der Utrolig irriterende når man for eksempel følger noen med sikte, og skal til å trekke av, men plutselig stopper det opp lissom... Også er den ganske liten da EDIT: Litt lei av harde matter, så jeg tror jeg går for den Roccat Sense. Var forholdsvis billig, og virker som et bra produkt... Noen som har noen formeninger om at jeg bør styre unna? Takker! Endret 8. januar 2008 av fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå