tmbn Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ser i deres Julekatalog 2007 at de annonserer med pris på Xbox 360 Elite til 3.690,- kroner , men i nettbutikken deres nå så er den priset til 3.869,- Dette må vel være en feil ? Ref: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338442 Dette er i tilfelle stikk i strid med markedsføringsloven vel ? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er rimelig sikker på at de tar forbehold om skrivefeil \ trykkleif Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Det gjør de helt sikkert Var uansett et enormt sleipt triks nå rett før Jul. Det beste er vel å vente til salget i Januar Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) I butikken der jeg jobber bruker vi å sette opp prisene rundt jul, klart det er noen kjempetilbud noen ganger, men andre ting blir det bedre inntjening på Endret 10. desember 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ser i deres Julekatalog 2007 at de annonserer med pris på Xbox 360 Elite til 3.690,- kroner , men i nettbutikken deres nå så er den priset til 3.869,- Dette må vel være en feil ? Ref: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338442 Dette er i tilfelle stikk i strid med markedsføringsloven vel ? Har du sendt dem mail og spurt da? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, sendte en mail. De sa at det var prisene på Web som gjelder og at det stod i katalogen at de kunne endre prisene. Dette står jo med superliten skrift selvfølgelig. Synes det er også litt morsomt at Komplett.no kaller dette "julekatalogen 2007". Morsomt med julekatalog når prisene ikke varer helt fram til jul. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 OBS! OBS! Ny vending i saken. Komplett.no har satt ned prisen igjen til 3.690,- Om dette er fordi jeg tok kontakt eller ikke, vet jeg ikke. Uansett! sikkert flere som har reagert og godt å se at Komplett følger opp det tilbudet de har lagt ut i Julekatalogen 2007. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Klart man setter opp prisene til jul. Folk har mere penger enn før, og handler mer. Det blir bare "værre" og "værre" for vært år. Det er gode penger å tjene da det prosentvis er få som reagerer på en liten prisøkning At prisene til Komplett hopper slik er ikke noe nytt for min del i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå