Gå til innhold

Feil medling og mister expoler ved å gå inn på ei mappe.

Møkkalasset

Anbefalte innlegg

Eg har eit problem, når eg går innpå ei mappa i fotosamlinga mi så får eg ei feil melding. Se vedlegg.

Eg kjører xp-pro, mappa har eg gjennopretta (ved at eg formantrete feil disk men avbraut før det kom noen %) Brukte getdataback. Det er kun i denn eine mappa det skjer i, så tenkte kanskje at eg kan kopiere ei og ei fil til ei ny mappe å se om det går vekk.

Når det gjelder feilskrivinga så har eg prød å rette det :-)

post-18244-1197321563_thumb.jpg

Endret av londoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har eit problem, når eg går inn på ene mappa i fotosamlinga mi så får eg denne feil meldinga. Se vedlegg.

Eg kjører xp-pro, mappa har eg gjenoppretta (ved at eg formantrete feil disk men avbraut før det kom noen %) Brukte getdataback. Det er kun i den ene mappa det skjer, så tenkte kanskje eg får kopiere ei og ei fil til ei ny mappe å se om det går vekk.

Korrupt fil i Windows mappa. Du blir nåkk trolig nød til og formatere eller kjenne smaken av blue-screen of death.

Btw ta og les i gjennom det du har skreve for og se om du finn feil skrivning. er ikke ondt ment men er veldig pirka akkurat på det der. :wallbash:

Lenke til kommentar
Korrupt fil i Windows mappa. Du blir nåkk trolig nød til og formatere eller kjenne smaken av blue-screen of death.

For noe tøys. Det står ikke noe om at det er noen korrupt fil i Windows-mappe og formatering er etter all sannsynlighet helt unødvendig. Denne problemstillingen dukker ofte opp i forbindelse med bilder som er gjenopprettet. Windows klarer ikke hente ut informasjonen som den bruker for å lage thumbnails hvis noen av bildene er korrupte, og da hender det Explorer krasjer.

Endre mappevisningen til for eksempel detaljer. Forsøk deretter å åpne et og et bilde til du finner bilder som ikke kan åpnes. Flytt disse til en annen mappe (eller slett dem om du ikke vil forsøke å reparere dem senere) så vil problemet antakelig være løst.

Btw ta og les i gjennom det du har skreve for og se om du finn feil skrivning. er ikke ondt ment men er veldig pirka akkurat på det der. :wallbash:

For det første: Det er ikke regnet som god nettikette å påpeke andres skrivefeil. Når du presterer å klage samtidig som du skriver feil selv blir det bare latterlig.

Lenke til kommentar

For noe tøys. Det står ikke noe om at det er noen korrupt fil i Windows-mappe og formatering er etter all sannsynlighet helt unødvendig. Denne problemstillingen dukker ofte opp i forbindelse med bilder som er gjenopprettet. Windows klarer ikke hente ut informasjonen som den bruker for å lage thumbnails hvis noen av bildene er korrupte, og da hender det Explorer krasjer.

Endre mappevisningen til for eksempel detaljer. Forsøk deretter å åpne et og et bilde til du finner bilder som ikke kan åpnes. Flytt disse til en annen mappe (eller slett dem om du ikke vil forsøke å reparere dem senere) så vil problemet antakelig være løst.

For det første: Det er ikke regnet som god nettikette å påpeke andres skrivefeil. Når du presterer å klage samtidig som du skriver feil selv blir det bare latterlig.

Beklager det, Men skulle gjerne likt og vist hva jeg hadde skrevet feil.???

Lenke til kommentar

Du har fire rene skrivefeil i ditt første innlegg (samt en i siste), feil bruk av og/å, flere tegnsettingsfeil og feil bruk av stor bokstav, feil tidsbruk av verb og flere tilfeller av særskriving der det skulle vært brukt sammensatte ord.

Hvis du blar litt i dine gamle innlegg vil du finne drøssevis av feil også der.

Poenget er imidlertid ikke hvor mye feil du skriver men hvor lite vits det er i å påpeke andres skrivefeil. ;)

I tillegg: ditt forslag til løsning var helt bak mål. ;)

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...