Gå til innhold

Hvor er de feteste ungdommsstedene?

MrL

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvor det feteste stedene man kan dra til som ungdom. Da snakker jeg ikke om noe familie sted, eller rolig sted, men steder der det skjer mye fett, der det er mye ungdom og man kan ha det mye moro. Og dem må ikke være nøye på aldersgrensen der, ettersom antakligvis noen jeg kommer til å reise sammen med er kun 17. Dette blir ikke før i sommeren 2009, men litt planlegging er i gang! :p Har hørt om Palma Nova og Sunny Beach, sunny beach har jeg vært og vil helst ikke dit en gang til. Men er det noen andre steder`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Malta, 16 år for all slags alkohol.

Ibiza, de største og beste partyene.

Var 3 uker i Malta for 3år siden (var da 16) og da var det flest folk på min alder der... Kanskje ikke så kult når man er litt eldre?

Ibiza er jo en klassiker, men har fått det for meg at det er litt oppbrukt og overfyllt av dop?

Lenke til kommentar

Dessverre mye dop, men ikke oppbrukt.

De er fortsatt et mekka for house- og trancemusikk, og siden electrohouse har nådd et mer mainstream publikum i mange Europeiske land de siste få årene, mener mange Ibiza har fått en ny oppsving. Det spiller fortsatt flere DJer i verdensklasse der på en helg enn det gjør på flere år i Norge, og øya har mange av verdens største og beste klubber. Jeg var der i fjor sommer, og sitter hovedsaklig igjen med en veldig bra opplevelse. Klubblivet finner du ikke maken til andre steder, enkelt og greit. Men dessverre er det blitt veldig dyrt og for mye engelskmenn(selv om dette er i ferd med å forandres). Som sagt er det også mye dop, ikke at jeg synes det er veldig ødeleggende i og for seg selv, men det er blitt et for stort fokus på det, imo.

Lenke til kommentar

Dop er vel eget valg selv om det er enkelte utesteder det er nesten vanskelig å unngå dopede folk. Men festene er veldig bra, og de fleste utestedene ved Paceville (hovedområdet for alle utestedene) er gratis.

Problemet er at 16 åringene er ute frem til 24.00, så reiser de hjem og den eldre garde går ut etter det. Utestedene skal egentlig stenge 4 el 3, husker ikke nøyaktig men holder opp så lenge det er folk der.

Lenke til kommentar

Det feteste stedet jeg har vært er Sunny Beach:) har vært der to ganger allerede, klarer ikke vente til jeg kjører med bussen forbi bommene og rett på pilsen til 4 spenn:):):)

Jeg å en kamerat fløyt der i to uker på egenhånd hele tia med penger i baklomma hele dagen, vi blei ikek rana eller noe, bare spurt etter penger. Billig for nesten alt og jeg syns det er koselig å være der pga alle de deeeeeeeeeege jentene, bilig drekke, mafia, gambling, sigg og ble spurt om jeg skulle kjøpe heftig pot fra en type men jeg ville ikke prøve , men d frista;)

Jeg kom dit 3 juli, var der til 17 juli, i det heftigste tiden ifølge vg og dagbladet som jeg leste på hotellrommmet mens jeg fløyt med bar musikk og pils;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

I sommer var jeg, og en kompis gjeng, i Agia Napa, Kypros.

Utrolig mye liv. Nattklubber og full ungdom så langt øye kunne se.

Så er du ute etter mye fest og moro kan jeg anbefale Agia Napa.

Men vil du samtidig ha en litt interessant ferie, dra et annet sted.

Lenke til kommentar
Trådstarter sier at han ikke vil til sunny beach, og etter å ha lest alle nyhetsreportasjene høres det mer ut som om du har vært heldig.

Heldig???+ JEg var der i to uker fra 3 juli til 17 juli. ute hele tia på kveld som dag. Nordmenn hører for mye på de tette avisene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...