Programvare Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det har seg slik at jeg akkurat har fått to flotte madrasser av mormoren min som er kjempegode, men hun røyker som en svamp, så naturligvis stinker det røyk av begge madrassene. Og jeg hater røyklukt, men jeg kan ikke gi de tilbake for da blir hun dødelig fornærmet. Så jeg trenger en effektiv måte å få fjernet stanken som ligger så innbitt i madrassene. Alle gode og dårlige forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sett de ut i den kalde natten, så de får luftet seg skikkelig Grønnsåpe X-it hm.. Hørt at sitronsaft skal være bra, men tror ikke jeg villle prøvd det:) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Tror ikke parfyme er så lurt. Skal jeg ligge å sove på noe som stinker parfyme i stedet da? Jeg foretrekker noe som gjør det litt mer nøytralt Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Parfyme? Det eneset som er værre enn røyklukt er røyklukt blandet med masse parfyme for å dekke den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 La madrassene stå ute og lufte seg. Spray på med x-it. For guds skyld ikke prøv å dekke over det med parfyme, da blir det bare verre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sett den ut en natt da det blåser skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå