carl-kr. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg også lurer på å kjøpe meg modifisert Xbox 360. Har følgende to alternativer til ferdig modifisert fra butikk. 1: Modnet.no selger modifisert med iXtreme firmware 2: Mobilbutikken.com selger med NME2 chip. Prisen er ca den samme, dvs ca 3500,- . Hvilken er best og værst? Noen som har synspunkter på hva en bør velge? lurer på dette jeg og,hva er best?? vil bestille ikveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Enda en bump Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Ulempen er vel at det er stor sjangs for å bli bannet fra Xbox Live.Det finnes noen forskjellige brennere som kan ta backup ja, det kan nok noen andre svare deg på. Tutorials finner du på xbox-scene.org Jeg har aldri oppdatert min (moddet den for 1.5 år siden nesten) Hvor stor er sannsynligheten for å bli bannet? Har du blitt det? Har du evt. gjort noe for å unngå det? Jeg gidder ikke modde hvis xbox live går fyken. Muligheten er alt mellom "nesten garantert" til "liten". Det kommer ann på om du flasher en "trygg" hacket firmware. Hvis du vil prøve det så bruk i så fall iextreme 1.4 hvilket er nyeste nå. 1.4 vil nekte deg å kjøre plater som ikke er stealthet, så den kjører altså kun backups som er regnet som trygge. Sjansen for å bli bannet er da ihvertfall minimal, men siden bare microsoft vet 100% sikker hva som brukes som grunnlag for banning så finne det ingen garantier med moddet maskin. Spesiellt siden oppdateringer med nye sjekker osv. kan komme. -Stigma Endret 20. oktober 2008 av Stigma Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Derfor føler jeg meg noe dum da jeg flashet den igår. NXE kommer til 19. november. Og jeg er egentlig avhengig av å bruke nettet. Birger Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Derfor føler jeg meg noe dum da jeg flashet den igår. NXE kommer til 19. november. Og jeg er egentlig avhengig av å bruke nettet. Birger Er jo bare og flashe tilbake. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Joda. Men allikevel Birger Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Med en NME chip, så er du trygg på live... Du må nemlig patche .iso fila før du brenner, for å få den kompatibel med NME chipen, og patchen har alt det nødvendige for å IKKE bli oppdaget på live Så jeg mener en NME chip er det eneste riktige... JollyRoger, eller mobilbutikken monterer det for deg, raskt og trygt Lenke til kommentar
Jajcan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei. Har tenkt å flashe xboxen min... men har et lite problem Finner ikke ut hvilken dvd rom jeg har :s Åpna x-boxen min her om dagen og det stod at jeg hadde Philips Lite On ? Skal jeg bruke "flashe programa" til lite on da? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
zornioz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 er det neon har som kan flashe Xboxen min? (jeg betaler;)) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 er det neon har som kan flashe Xboxen min? (jeg betaler;)) font font arial arial size=5 prøv qxl.no. mange smartinger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå