T-1000 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Mobilen funker rett og slett ikke når jeg skrur den på! Det lyser og sånt, men skjermen er ikke på liksom! Det er grått! Og det lyser sånn rødt lys oppe bak på mobilen, der hvor kameraet er, til venstre. Jeg tror den skal vise at noe er galt. Nå vil den ikke skru seg på engang... Har prøvd å søke litt her og der, men fant ingen bra svar eller løsninger. Takk! Endret 10. desember 2007 av T-1000 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 er det mindre en 5 dager siden du kjøpte den skal du ha rett på DOA men ellers må du nok bare sende den inn til reparasjon Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Det var vel noen uker siden... Så eneste løsningen er å sende den inn på rep? Den er kjøpt på nett Endret 10. desember 2007 av T-1000 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 må nok kontakte selskapet du kjøpte den av og høre med dem hvordan du skal sende den inn.. husk å krev gratis frakt Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sikker på det ikke er batteriet som er tomt, da ? Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Sikker på det ikke er batteriet som er tomt, da ? Har prøvd å lade den liksom, men null svar fra mobilen... Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 en ting du kan gjøre er å røske ut batteriet og vente 10 min også sette inn og prøve i gjen. funker ikke det må du nok sende den inn på repp.. såvidt jeg vet i hverfall. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er helt sikkert en av de første typene som ble solgt, de har en gammel minnetype og blir alltid swap'et i ny telefon når du sender de inn, så behold minnekortet ditt selv og ta eventuell backup av kontaktene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå