Erawen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny mobil (Helst Sony Ericsson), men klarer ikke finne en som jeg har lyst på/kan kjøpe. Den burde ikke være så dyr, max 3000 kroner (Helst rundt 2000). Det jeg vil ha med i mobilen er: - Bra kamera (Ikke 2 megapixler*grøss*). Ønsker meg helst en med 5 megapixler, men det får man kanskje ikke til den prisen? - Mye minne. (For meg vil det si minst 500 MB ) Er helt desperat nå! Kan noen være så snill og anbefale noen mobiler? Takk på forhånd Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 skal du kjøpe uten abb? for da blir det dyrt! men går du for nytt abb som du kan spare litt på vil jeg anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340659 her har du 5megapix med bra blitz og en liten del av skjermen er tuchscreen! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, du får ikke det du ønsker deg for 3000 kroner. Og om du vurderer k850i burde du prøve den først (gjelder forsåvidt alle telefoner), knappene kan være litt problematiske. Selv hadde jeg bestemt meg for den, helt til jeg prøvde den. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 du får bra kamera med k810i og den koster litt over 2000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå