Gå til innhold

Warhawk vennetråd [PSN]


henky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snasnt map, håper det er stort. Hadde vært tøft om snøen er litt realistisk og at den gir etter når man kjører over den, men jeg tviler..

 

kake111/gangstah: har sent dere invites til klanen (se tredje post). Gå til klan siden in-game og join, om dere er med.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg lastet ned dette i sted, og er totalt grønn på dette.. Har spilt det bittelitt og synes det virker fett.. MEN jeg sliter virkelig med å få skutt ned andre fly når jeg flyr selv.. Hadde vært fint med noen tips og pointers=)

 

Vennelista mi på PSN er et trist syn, og jeg søker derfor venner som vil spille Warhawk med en som suger noe jævlig.

PSN ID: BareChrissj

 

Har også opprettet en "klan" i spillet.. Team Chrissj.. Passer meget godt for nybegynnere eller de som bare suger kraftig :p Si ifra om dere vil være med! Har eget forum og greier og greier (Sjekk signatur).

 

EDIT: Er forresten 25 år, om alder skulle ha noe å si =)

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Oh, joy! Du bryter da "hinna" på min venneliste på PSN :p

Vakkert! Har kjørt og kjører mest på 360 når det gjelder onlinegaming serru, og ingen av folka jeg spiller med der (les: Team Chrissj)har PS3.

Men må jo få spelt litt online med denne boksen også.. Er vel det som ene og alene er grunnen til at jeg kjøpte Warhawk.. Og det har absolutt potensiale. Må bare komme litt inn i det..

Lenke til kommentar
Hehehe, det er bra. Warhawk kan være skikkelig morsomt, men må innrømme jeg har gitt opp de jævla flyene selv. Det finnes mennesker der ute som tydeligvis er født med analogstikkene i henda og Warhawk i den andre, så du finner meg som regel godt "tucked in" i en tanks. :D

Ja jeg hadde nok blitt kvitt en god del frustrasjon i warhawk om jeg var flinkere med de faens flyene. (eller evt. alle andre var litt mindre flinke ;)) Blir skutt ned i et sett av disse über-pilotene. Men tanksene er elsk, tror ca halvparten av alle mine kills er utført med disse røverne. Problemet er de jævla TOW-missilene.. :hrm:

 

Chrissj: denne siden har noen tips. http://www.warhawkstats.com/tips/

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Chrissj, du er lagt til :)

 

Og jeg må bare si meg enig i det både du og de andre her sier om å fly Warhawken.

Jeg bruker den hovedsaklig til å komme meg fra A til B. Dogfighting mot superduper-pilotene er totalt nytteløst uansett. Noen ganger tar det bare et par sekunder før jeg blir skutt ned :(

Lenke til kommentar
Denne lover bra. Trailer, bilder og info om den kommende booster pakken Broken Mirror.

 

http://blog.us.playstation.com/2008/03/28/...-broken-mirror/

 

Det nye mappet ser bra ut, liker at det er ennda større enn Omega Factory. Den slippes 17 april.

 

Ja kult at det er stort. Og at det skal være mer sentrert rundt bakkekamp passer meg perfekt .

Ser at byen på dette kartet heter Olsavik. Hmmm... lurer på om det jobber en nordmann i produksjonsteamet :hmm: For det hørtes jo veldig Norsk ut det navnet.

Det skal visstnok være dynamisk vær også. Med regn og snøbyger. Det kan bli fett.

Lenke til kommentar

Da var noen runder testet med patchen. Fin oppdatering. Hverken wrenchen eller bio-field tingen revolusjonerer spillet, men de er greie tilskudd som i teorien burde hjelpe til å holde meg levende litt lengere. Bra at 50 cal. AA gunnerne er tweaket litt bedre nå, får håpe de skaper litt mer frustrasjon for pilotene nå.

Også fint at man kan se hvem som snakker nå, det burde jo vært med fra starten.

 

Tror jeg tar noen runder til senere når EU serverne kommer opp igjen. Får jo så dårlig ping på de amerikanske.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt dette på noen måneder. Blir bare CoD på meg, men skal få spilt i mårra.

Som dere ser er jeg på lista i første post xD

 

Noen klaner å joine så starter jeg igjen..

Kjedelig å spille alene hele tia uten noen norske på øret.

 

Drit i Bluetooth headsettet. Bare dritt.. Kjøp det på Store'n ;D

 

 

PSN: AndaH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...