foenix Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har både vga og dvi-d inganger på skjermen min og lurte på hva som er best med hensyn på hvilket skjermkort jeg skal satse på. Er det noen forskjell på disse tilkoblingene med hensyn på kvalitet el hastighet? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis du har muligheten så velger du DVI. Er bedre til LCD skjermer. Merker selv at jeg unngår forstyrrelser i bildet når jeg bruker DVI. Skjermer stiller seg også automatisk inn når du bruker DVI. Mer enn det kan jeg ikke si deg. Lenke til kommentar
VårHerre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har både vga og dvi-d inganger på skjermen min og lurte på hva som er best med hensyn på hvilket skjermkort jeg skal satse på. Er det noen forskjell på disse tilkoblingene med hensyn på kvalitet el hastighet? vga er "analogt" velg dvi hvis du har muligheten til det, det er digitalt og du skal ikke få noen forstyrrelser i bildet på noen (de fleste vil jeg tippe) oppsett er det vanskelig å se forskjellen (har testet og sammenliknet) mens på andre er det veldig store forskjeller (eks. på ene gamle maskinen min her har jeg et geforce6200 som det blir helt *sinnsykt* dårlig bilde fra når jeg bruker vga ut på det.. på andre skjermkort jeg har prøvd har det som sagt vært vanskelig å egt se så stor forskjell) nei, det har ingenting å si for hastigheten. kun bildekvalitet gjennom kabeln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå