Byrial Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nå aner jeg ikke om dette er rett sted å legge tråden men altså: Av en eller annen teit grunn hopper internett ut hver time. Dette finner jeg utrolig ergelig når jeg er mitt i et slag War Craft 3. Altså internett på et vis restarter. Nøyaktig hver time. Argh. Ingen som har hatt lignende promblem eller aner hva det skyldes? Endret 11. desember 2007 av Byrial Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå aner jeg ikke om dette er rett sted å legge tråden men altså: Av en eller annen teit grunn hopper internett ut hver time. Dette finner jeg utrolig ergelig når jeg er mitt i et slag War Craft 3. Altså internett på et vis restarter. Nøyaktig hver time. Argh. Ingen som har hatt lignende promblem eller aner hva det skyldes? VI hadde det problemet at den plutselig restarta seg, men det gjikk over etter ca 1 mnd, vet ikke helt når den datt ut, men gjikk no over til slutt :!: du får prøve å vente noen uker om du ikke får noe klokere svar. Lenke til kommentar
Byrial Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Du installerte siikkert noe som fikk restartingen til å opphøre..? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du installerte siikkert noe som fikk restartingen til å opphøre..? Nei jeg gjorde faktisk ikke det. skulle liksom tro den bare måtte få kjørt seg ordentlig godt inn, er ikke sikker... men du kan jo spørre levrandøren av boksen om hva som er feil da. Lenke til kommentar
Byrial Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Og viktig å nevne: Andre maskiner i huset har ikke samme problem, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan er du tilkoblet? Trådløst eller kablet? Hvordan er de andre koblet? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Så det er ikke selve internett boksen som klikker?? det var det som skjedde hjeme hos meg, det at internetten slutter å virke hos deg vet jeg ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Byrial Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Er koblet med kabel ettersom det hakker enormt når jeg spiller med trådløst. Lenke til kommentar
Byrial Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 bump. ingen som veit?? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvor lenge er nettet borte? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kanskje det er DHCPen i ruteren som gir deg ny IP hver time, eller at du kjører noe programvare som re-kobler til DHCP automatisk en gang i timen? Og hvilken ruter har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå