Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når jeg går inn på siden for Omega Driverne, www.omegadrivers.net , så står det under ATI delen: Støtter: Radeon All In Wonder Radeon 7x00/VE/LE Radeon 8500/LE Radeon 9x00/SE/Pro/XT/TX Radeon X Series /SE/Pro/XT/PE Radeon X 1k Series All Mobility Radeons (M6 and up) Jeg finner ikke Radeon 3850 på listen. Jeg gidder ikke installere driveren før jeg er 100% sikker på om den passer. (Er så mye bal når man skal fjerne drivere og få med alle rester når de slettes) Noen som kan bekrefte eller avkrefte om Omega Driver kan brukes til 3850-serien? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Så fant jeg svaret på mitt eget spørsmål: Fra FAQ-en på Omega-siden "Will these drivers work with my Radeon XX from XX Company? Yes, the drivers are compatible with ANY card that has the name Radeon on it." Tråd kan stenges. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Apropos Omegadrivere. Fyren som lager dem holder nå på å gjøre klar Omegadriver for Vista 32bit. http://www.driverheaven.net/vista-radeon-d...tml#post1109048 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Okey...? Her er i alle hva som står nede på Omega Drivers siden: "P.S. No, no Vista drivers yet, I hate Vista so far, I will work on them thou, eventually..." Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hmmmm.... Jeg får ikke Omega Driveren til å "bite". Selv om jeg installerer den, så assosieres den ikke med skjermkortet. Hvis jeg så prøver å kjøre min originale drivercd fra Sapphire, så går det som en drøm. Min konklusjon er at Omega Driveren ikke støtter mitt Radeon 3850 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå