Akelbee Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har sett omtale av en LCD-skjerm, som jeg ikke husker navnet på, som kan dreies for å veksle mellom landskapsformat og portrettformat. Kan noen hjelpe meg med produktnavnet på slike skjermer? Er det noen som har erfaringer med slike skjermer? Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har sett omtale av en LCD-skjerm, som jeg ikke husker navnet på, som kan dreies for å veksle mellom landskapsformat og portrettformat. Kan noen hjelpe meg med produktnavnet på slike skjermer? Er det noen som har erfaringer med slike skjermer? Jeg vet at Samsung 191T har denne funksjonen. Anandtech.com har en test av skjermen her. Dinside.no har også en test, og den finner du her. Om dette er skjermen du leter etter vet jeg ikke, men den har ihvertfall en slik pivot-funksjon som du spør etter. Jeg har ingen erfaring med skjermen ennå, men neste torsdag eller fredag får jeg skjermen selv. Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Så vidt jeg vet har Samsung mange skjermer med pivot-funksjon. Eizo har også (den svært dyre) 18,1-tommeren L685, som har pivot. Den har et nydelig bilde, så sant du ikke skal bruke den til spill. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Bare se etter skjermer med pivot funksjon, har dette selv på min 171p, men for sjeldent bruk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå