Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hei har et spørsmål til dere som har peiling på data, jeg har et nVidia GeForce 7500 le skjermkort som støtter videominne på 512 mb. Lurer på om dette er et bra skjermkort, greier det for eksempel battlefield 2 og oblivion? Endret 10. desember 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke noe bra skjermkort nei. Kun til enkle spill. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei har et spørsmål til dere som har peiling på data, jeg har et nVidia GeForce 7500 le skjermkort som støtter videominne på 512 mb. Lurer på om dette er et bra skjermkort, greier det for eksempel battlefield 2 og oblivion? Battlefield 2 vill det greie lett, Oblivion er vell kanskje litt mer krevende, eller ikke bare litt, men veldig mere krevende tror jeg. så er litt usikker på Oblivion men BF2 er å anbefale:) Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei har et spørsmål til dere som har peiling på data, jeg har et nVidia GeForce 7500 le skjermkort som støtter videominne på 512 mb. Lurer på om dette er et bra skjermkort, greier det for eksempel battlefield 2 og oblivion? Vel det bør dra de, men det er vel et low-end kort nå vil jeg si, hvis du vil dra oblivion bra og battlefield bra så koster det ikke mer enn ca 1500 kr for ATI sitt nye 3870 kort da, veldig bra, har det selv og veldig fornøyd:) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 En WoW da? Vil det funke? CS 1.6 regner jeg med vil funke greit, right? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En WoW da? Vil det funke?CS 1.6 regner jeg med vil funke greit, right? Det vill funke til wow, det vill funke til CS, ikke forvent topp grafikk på wow, må vell heller forvente lavest eller noe sånt. Wow er ikke ett spill som krever så allt for mye, men tror du kommer til å føle laggen, når du går inn i Stormwind der det er MANGE folk. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ok takker da har jeg fått svar på det jeg ville, får oppgradere etter hvert da. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ok takker da har jeg fått svar på det jeg ville, får oppgradere etter hvert da. Er vell først og fremst rammen, lel om 1 GB er mer enn nok til WOW bf2 osv siden jeg spillte dette med 512 mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå