provolone Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Skjedde noe merkligt i dag på vei hjem fra jobb. Da jeg passerer 3k omdreininger begynner bilen å.... tja vet ikke helt hva jeg skal kalle det.... nykke? begynte å riste sånn smått i hele bilen. noen som har greie på hva jeg snakker om??? Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det briggs&stratton eller flymo? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Er det briggs&stratton eller flymo? vet ikke hva du snakker om nå.... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Litt lettere å finne feilen hvis du sier litt mer om hva slags bil det er etc. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Litt lettere å finne feilen hvis du sier litt mer om hva slags bil det er etc. oh, audi a4 -98. gått 144k 1,6 Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det briggs&stratton eller flymo? vet ikke hva du snakker om nå.... Vi visste heller ikke hva du snakket om Hoster bilen seg framover eller rister det i hele bilen? Blinker det noen varsellamper i dashbordet? Går bilen normalt under 3000rpm? Skjedde dette helt plutselig, eller har det blitt verre i løpet av tid? Bensinfilter er jo en plass å starte, hvis det ikke er byttet på en stund. Hvis ikke kan det være luftmassemåleren, men da vil bilen somregel gi en feilkode og en lampe vil tennes i dashbordet vil jeg tro. Uansett så kan et verksted lese ut feilkoder og få et hint om hva som kan være feil. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gamle plugger kanskje... Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Er det briggs&stratton eller flymo? vet ikke hva du snakker om nå.... Vi visste heller ikke hva du snakket om Hoster bilen seg framover eller rister det i hele bilen? Blinker det noen varsellamper i dashbordet? Går bilen normalt under 3000rpm? Skjedde dette helt plutselig, eller har det blitt verre i løpet av tid? Bensinfilter er jo en plass å starte, hvis det ikke er byttet på en stund. Hvis ikke kan det være luftmassemåleren, men da vil bilen somregel gi en feilkode og en lampe vil tennes i dashbordet vil jeg tro. Uansett så kan et verksted lese ut feilkoder og få et hint om hva som kan være feil. hehe, sant nok. begynte pluttseligt. ingen varsellamper. begynner vel å hoste kan man si. får vel levere den inn. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå