Plecto Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Da klarte far å overgå seg selv i å gi vanskelig ønsker, denne føler jeg nesten er vanskeligere enn når han sier "ingenting, har alt" for nå blir jeg pent nødt til å finne en eller annen opplevelse til han. Kinobiletter er litt for simpelt syns jeg, så er det noen som kan anbefale etter eller annet eksotisk i østfold, kanskje oslo-området? Tenker teater e.l. men er det andre ting som kunne vært aktuelt innen rimelighetens grenser hadde det også vært fint. Kanskje noe humor show med kjente komikere hadde vært noe? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 prøvedykk, tandemhopp i fallskjerm, privattime på ski i tryvann, fjordrafting, hoppe strikk, hytte-til-hyttetur, meld'n på til birken eller trondheim-oslo , ta säfflebussen og se hva som er i endestasjonen, eller arranger en time på rudskogen eller en rallybane i nærmiljøet med instruktør og bil. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Takk for tips, god liste der, men jeg spesifiserte litt dårlig Pappa liker nok ikke sånt, han er for gammel. Var en iddrettshest før med en rekke medaljer stående i hylla, men etter han passerte 60 har han for det meste sitti på sofaen. Dama hans tror jeg heller ikke er så hypp på slike nerveattraksjoner Hva mener du egentlig med hytte til hyttetur? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 gje han en opplevelse ta at du har vraka bilen has....eller farga håret hannes rosa ness...du kan nå gje han opplevelsen av en go klem gje han eit gavekort som han må broke på noke han har lyst til Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du hadde egentlig ett veldig godt forslag selv Ta ham med på ett eller anna show med en person som han liker(feks teater, diverse humorsshow osv ) Det tror jeg hadde slått ann Ellers så kan du jo alltids gå for den klassiske cognac flaska Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Congnac hadde vært noe ja. Men er det noen som vet om noen bra humorshow i tiden framover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå