Nemesis90 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hei, jeg skal bygge meg en ny pc, regner med at jeg kommer til og ha 2x 8800GTS(de nye) og da tror jeg de vil dra strøm, men usikker på hvor mye, holder 600w? de jeg står mellom er OCZ GameXStream strømforsyning 850W eller 600W, og MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3 det jeg ser på Mist sin er jo at den har avtagbare kabler.. noe som hadde vært supert for meg, er dårlig på og gjemme kabler osv. men på den andre siden, OCZ har fått så mange bra omtaler.. at jeg greier ikke og bestemme meg Noen synspunkter ?=) Endret 10. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 600w holder så lenge du ikke blir drivende mye med OC og skal ha mange HDD men både mist og ocz er å anbefale husk at en psu som er sli godkjent ikke er så dumt siden de som regel har litt mer stabil volt Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 right, men problemet er jo at de som jeg finner med SLI sertifisering, ikke har avtagbare kabler som jeg vil ha, eller er modulære osv.. syns det er latterlig vannskelig og bestemme seg:/ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis 600watteren din har 2 eller flere sterke12volt lines (noe den nesten garantert har, gitt den totale watt-ratingen) så skal det gå uten problemer. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå