Gå til innhold

SMS til 49 øre.

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil først nemne at det går ann å sende gratis sms meldinger direkte fra mobiltelefonen no også (nemner det her siden det var noen som snakka om den metoden som fungerte tidligare.Nemmelig den metodenmed ringkontant kort fra Telenor mobil.

Den nye metoden går ut på å kjøpe uregistrerte utenlandske sim-kort. Fjerne sim og opperatør lås.Og endre sms sentral nummeret (smsc).

Eg tenkte eg skulle nemne at det finst ein slik metode da mange brukere av forumet har lurt på om det går ann å sende gratis sms direkte fra mobiltelefonen etter at Telenor stengte muligheten med ringkontant kort.

Eg vil ikkje gå meir i dybden på korleis denne metoden fungerer.

Men,no er dette kanskje ei litt avsporing fra debatten om Teletopia.

Eg har registrert med som kunde hos Teletopia og har ikkje noko spessielt å utsette på tenesten uten om nokre driftsproblemer men, eg meiner at det er slikt ein må kunne regne med i ein liten startperiode.

I følge ein email fra Teletopia vil saldo fra web og mobiltelefon blir tilgjennglig i løpet av veka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei eXpanium!

Om du tenker på Teletopia så er regelen at ein må må være tilknytta Telenor sitt nett.Men,som det var påpeika i stad så er ikkje dette heilt riktig.Det er nokre leverandører som er i Telenor sitt nett det ikkje fungerer på bruke Teletopia.

Men,med Telenor abbonement fungerer det.

Lenke til kommentar
Leste at det egentlig bare koster [/size]4 øre å sende ei melding, inkludert alle utgifter. Det vil si at Telenor tjener hele 96 øre pr. melding folk med Telenor-abb. sender. Og det er vel ikke rent få heller??? :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:

Vel, i følge direktøren i teletopia koster det 4 øre... Men jeg tror han jeg. Telenor er vel kjent for å bruke melkeku strategien... :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...