Gå til innhold

GT5 Prologue preview

frostbitten

Anbefalte innlegg

Jeg mener at skademodell er en såpass vesentlig nyhet i GT-serien, at jeg tror det ikke før jeg får se bilder rett og slett.

Det merkelige med den PSU-artikkelen er at det står uhyggelig lite om nettopp skademodellering, det står bare litt tekst som til og med jeg kunne funnet på.

Ich bin scheptizk, meine Herren. Yeeeez...

(Edit: Håper for gudenes skyld at jeg blir motbevist til gangs innen få dager.)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt skeptisisme er alltid sunt, men det tydelig i artikkelen at de har spilt spillet.

Most appropriately titled Gran Turismo 5: Prologue, Polyphony's latest game may appear at first to have a deceiving title. However, further playtime quickly proved to solidify the game's release as more than a trivial tech demonstration.

At psu.com jukser litt på sannheten er like (u)sannsynlig som at ingen andre websteder har fått testet samme builden. Vet ikke helt hva jeg tror mest. :)

Forhåpentligs kommer det flere previews som kan bekrefte dette. Hvis ikke får vi bare gjør som UrgeLoL sa, å se selv om tre dager.

Edit: Klumsete å skrive med både Guitar Hero-gitaren og tastaturet på fanget samtidig.

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar
Vil det være mulig å "style" bilene i dette spillet?

Da kan du kjøpe need for speed.. :) men det vil kanskje være mulighet for å innstallere deler på bilen som gjør at den blir aerodynamisk bedre, uten at jeg skal si dette med sikkerhet.

Men ja, herregud dette blir heftig! :D Dette er den type spill du setter deg ned med en eller flere kompiser pluss øl, og spiller hele natta!

Lenke til kommentar

Bare å krysse fingrene, men om det skulle vise seg å ikke stemme så får dere skylde på dere selv. Men men... er lett å gå 5 på.

Noen updates ;)

Additional Online Features will be provided on Dec. 25, 2007

Online Features Online Events (Multiplayer Race with Maximum 16 People)

Online Events (Time Trial)

Online Time Trial Ranking Boards

Download Ghosts from Online Time Trial Ranking Boards

Information Museum (Car Dealers' History)

Gleder meg ;)

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Noe jeg trenger MER enn skademodell, er å få noe NYE og BEDRE bremse/skrense-lyder.

Tror de lydene som er på HD-demoen av GT stammer fra Gran Turismo 1 eller 2.

Lydsiden generelt i Gran Turismo serien er rimelig dårlig synes jeg.

Eg vil nesten si dette er viktigere å få til enn ein vel fungerende skademodell. For det er rett og slett latterlig slik lydene fremstår i dag. Håper de bevilger pengene jevnt over tittelen denne gangen da. Får vi dette og skademodell + dashboard view vil eg si gutta har gjort ein fenomenal jobb. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...