Tharos. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg mener at skademodell er en såpass vesentlig nyhet i GT-serien, at jeg tror det ikke før jeg får se bilder rett og slett. Det merkelige med den PSU-artikkelen er at det står uhyggelig lite om nettopp skademodellering, det står bare litt tekst som til og med jeg kunne funnet på. Ich bin scheptizk, meine Herren. Yeeeez... (Edit: Håper for gudenes skyld at jeg blir motbevist til gangs innen få dager.) Endret 10. desember 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva om dette er kun en helt vanlig "sniktitt"? De har ikke spillet, men lager en slags oppsummering av info før spillet blir lansert. De har kanskje ikke fått med seg at skadefunksjonen ble avkreftet, og derfor tatt med dette. Frykt på gang. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes det virker muffins jeg Men om det stemmer er det jo en veldig gledelig overraskelse. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Linken fungerer igjen, men jeg tror det fortsatt ikke. Må se dette med egne øyne. Men er bare 2-3 dager til jeg forhåpentligvis laster ned spillet. Endret 10. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Litt skeptisisme er alltid sunt, men det tydelig i artikkelen at de har spilt spillet. Most appropriately titled Gran Turismo 5: Prologue, Polyphony's latest game may appear at first to have a deceiving title. However, further playtime quickly proved to solidify the game's release as more than a trivial tech demonstration. At psu.com jukser litt på sannheten er like (u)sannsynlig som at ingen andre websteder har fått testet samme builden. Vet ikke helt hva jeg tror mest. Forhåpentligs kommer det flere previews som kan bekrefte dette. Hvis ikke får vi bare gjør som UrgeLoL sa, å se selv om tre dager. Edit: Klumsete å skrive med både Guitar Hero-gitaren og tastaturet på fanget samtidig. Endret 11. desember 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Eric2929, en av "journalistene" på PSU.Com skriver følgende i forumet. Kilde We've all played it on the Jap store, and no the demo doesn't have car damage. I'll get in touch with Paul to see where he got that detail from. If he can't confirm it, it'll be taken off. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 dårligste skuespillet på 30 år eller noe, men ser bra ut! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vil det være mulig å "style" bilene i dette spillet? Da kan du kjøpe need for speed.. men det vil kanskje være mulighet for å innstallere deler på bilen som gjør at den blir aerodynamisk bedre, uten at jeg skal si dette med sikkerhet. Men ja, herregud dette blir heftig! Dette er den type spill du setter deg ned med en eller flere kompiser pluss øl, og spiller hele natta! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis det ikke stemmer så dør jeg litt inne i meg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Bare å krysse fingrene, men om det skulle vise seg å ikke stemme så får dere skylde på dere selv. Men men... er lett å gå 5 på. Noen updates Additional Online Features will be provided on Dec. 25, 2007 Online Features Online Events (Multiplayer Race with Maximum 16 People) Online Events (Time Trial) Online Time Trial Ranking Boards Download Ghosts from Online Time Trial Ranking Boards Information Museum (Car Dealers' History) Gleder meg Endret 11. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette blir bra! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ingen som har fått bekreftet om skadefunksjonen var oppspinn eller ikke? CVG skrev nettopp om spillet, men kun med en masse nye screens. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Banene er også bekreftet. Daytona, Fuji, Suzuka, London and the Eiger mountain track from GT HD. Endret 11. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg får ikke sove før PSU har fjerne / bekreftet den artikkelen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noe jeg trenger MER enn skademodell, er å få noe NYE og BEDRE bremse/skrense-lyder.Tror de lydene som er på HD-demoen av GT stammer fra Gran Turismo 1 eller 2. Lydsiden generelt i Gran Turismo serien er rimelig dårlig synes jeg. Eg vil nesten si dette er viktigere å få til enn ein vel fungerende skademodell. For det er rett og slett latterlig slik lydene fremstår i dag. Håper de bevilger pengene jevnt over tittelen denne gangen da. Får vi dette og skademodell + dashboard view vil eg si gutta har gjort ein fenomenal jobb. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) :: INNLEGG FJERNET :: Endret 11. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hehe kanskje like greit å fjerne hele innlegget ditt hansi, før at noen tror det er en bekreftelse å går amok. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hmm hvis jeg kjøper det på cd vil det i det minste være engelsk? jeg takler ikke japansk! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du får ikke spillet på CD, men på en Blu-Ray disc Nei, det er ikke sikkert det er noe særlig med engelsk. ca slik prologue demoen var tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå