Gå til innhold

GT5 Prologue preview

frostbitten

Anbefalte innlegg

PSU.com har en kort preview av GT5 Prologue med litt ny info.

Den mest spennende og overraskende må jo være dette:

You'll also be able to tell if you have any mods installed in your car by simply listening. That super charger you just installed sounds just like its real life counterpart. Many fans of the series may also be pleased to learn that damage modelling has finally been implemented with Prologue. On the whole, the damage effects are quite realistic and we can safely say that the days of the Gran Turismo series being called a 'bumper car simulator' are over.
HOORAY!

Linky.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tharos: Hehe, bare hyggelig. :) Det ER jo uutholdelig å vente på europeisk release. Jeg blir å kjøpe det så fort det treffer PSN i Japan!

Kewell: Kan du heller ikke bare glede deg over skademodell og realistiske lyder i GT5 Prologue enn å fremme at UrgeLoL faktisk hadde feil? ;)

Jeg får frysninger av å høre lyden av sinnsykt turtall på denne videoen

Treeeee dager igjen!

Edit: Ok, ikke så høye turtall, men man hører ihvertfall en skikkelig godlyd fra motoren. :p

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar
Her har du verdens beste grunn til å kjøpe PS3. Dette spillet er et must have. Kommer til å gruse Forza. Fins ikke bedre spill enn Gran Turismo serien "ekte fan" :p

En ekte racing fan ville vel klart å se at begge seriene er ganske bra. Og ihvertfall ikke forhåndsdømt det andre før spillet er kommet ut. Forza 1 og 2 har begge tross alt fått bedre kritikker enn hva GT4 gjorde.

Dessuten er vel dette bare en demo, akkurat som GT4 prologue?

Lenke til kommentar

spurte i andre tråden om skademodell, da fikk jeg svar om at det bare var et teit rykte og punktum, nå viser det seg at det faktisk stemte dette med skademodell :D .. men over til spørsmålet, jeg leste noe om at Blu Ray versjonen var den eneste som ville inneholde skademodell, PSN versjonen ville ikke ha det!, men det høres litt teit ut mtp online kjøring mellom Blu ray versjonen og PSN versjonen, noen som har et konkret svar på dette?

Endret av MclarenMrcedes
Lenke til kommentar

Hehe.. Mange som fryder seg over at jeg tok feil. Men jeg tok ikke feil. Jeg baserte meg på det faktum at utviklerene sa at skademodellering ikke ble en del av prolouge. At dette endret seg i etterkant kan ikke jeg noe for. Så når ryktet dukket opp så avkreftet jeg det mest for å skåne oss gamere. Bedre å bli overrasket enn skuffet. Ser at mange er glade for at skade er en del av spillet, jeg for min del venter med å glede meg til at dette er bekretet. Om dette skulle vise seg å ikke stemme så ser jeg mange som vil forbanne PD og sony. Men dere kan skylde på dere selv og på Psu.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...