peleri2 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 prøv også å resette bios. sjekk hk boka for clear cmos Ja det er jo en mulighet. Men hvorfor skulle det være grunnen? Hvordan kan jeg oppdatere BIOS for dette hovedkortet da? ECS nForce3-A NVIDIA nForce3 250 Socket 754 ATX AMD 64 bit Motherboard Heder og ære til den som finner seneste BIOS update. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) slik resetter du bios du flytter en liten jumper på hovedkortet. er 3 pinner som står ved siden av hverandre og to av de er koblet sammen med en liten kloss. si de står på pinne 1-2 så flytter du den til pinne 2-3 og tilbake igjen til pinne 1-2 denne finner du i nærheten av klokkebatteriet på hk Endret 12. desember 2007 av Dewil Lenke til kommentar
peleri2 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 slik resetter du bios du flytter en liten jumper på hovedkortet. er 3 pinner som står ved siden av hverandre og to av de er koblet sammen med en liten kloss. si de står på pinne 1-2 så flytter du den til pinne 2-3 og tilbake igjen til pinne 1-2 denne finner du i nærheten av klokkebatteriet på hk Takk for tipset, men funket det tror du?, hehe, neida, gjorde ikke det altså. Uff, jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre jeg. Men jeg gir ikke opp, kan ikke gi opp heller Vil det være noe hjelp i å oppdatere til seneste BIOS versjon tror du/dere? Er det noe annet som kan prøves? Beklager at jeg spør så mye, men vil jo gjerne få det her til da, ingenting hadde jo vært bedre enn det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) det beste er alltid å få det opp og gå igjen. husker du å ha gjort noen endringer før du fikk denne buescreen? fant en post på forumet her som klanskje kan ha noe å bidra med HER kanskje strømforsyningen kan ha noe med saken å gjøre også sjekk også chipset drivere Endret 12. desember 2007 av Dewil Lenke til kommentar
peleri2 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 det beste er alltid å få det opp og gå igjen. husker du å ha gjort noen endringer før du fikk denne buescreen? fant en post på forumet her som klanskje kan ha noe å bidra medHER kanskje strømforsyningen kan ha noe med saken å gjøre også sjekk også chipset drivere Lastet ned musikk med LimeWire, ikke noe annet. Da jeg startet maskinen søndagettermiddag, så startet den som vanlig, men etter en stund så kom feilmeldingen og bluescreen opp. Jeg skal prøve å teste ut en god del forskjellige ting på fredagen, har ikke mer tid å ta av nå i uka. Håper det ordner seg, er så lei av den feilmeldinga nå. Lenke til kommentar
peleri2 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hei igjen folkens! Har kjørt maskinen med en annen harddisk en god stund nå, ser ut til å funke greit. Tror det hadde noe med master og slave harddisk å gjøre, men er neimen ikke sikker. Takk for alle innspill og forslag til løsninger som har blitt nevnt på dette forumet. Ønsker dere alle en god jul og ett riktig godt nyttår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå