Løve Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei Jeg har merka at video i det siste har begynt å lagge når det spilles av på laptopen min. Jeg aner ikke hva det kommer av, men det er så absolutt irriterende. Det er noe som har kommet i det siste, men det er ikke spyware eller virus. Det gjelder for all video som både blir spillt i nettleseren og i stand-alone spillere. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 prøvd å defragmentere harddisken da? Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Prøvd nyeste codecs? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, har nyeste codeks. Men har ikke prøvd å defragge. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Er det hd-videoer kan det hende harddisken henger etter Endret 11. desember 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Er både HD og SD, men synes det høres merkelig ut at disken er for treg siden den er på 5400RPM, og det gir omtrent samme ytelse som 7200RPMs disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå