rolvhol Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har lastet ned en bios upgrade til mitt AOPEN AK33 hovedkort den ligg lagret som E:ak33r123AK33R123.EXE hvordan bruker jeg den for og oppgradere bios Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det pleier å ligge instruksjoner der du laster ned. Det vanlige er at du trenger en boot diskett. Den filen du har legger du på den disketten (eller på en annen diskett). Så booter du i DOS og kjører den filen. Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Når jeg så omsider har fått laget en bootdiskett med programmet til bios oppgrederingen også ligger på, hvilken kommando gir du så etter A: Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Laget to disketter en med oppstart og en med oppgraderingen på , og da oppdaterte bios seg , fant en side om dette http://www.kallevaag.com/data/guides/bios/flash.htm takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå