Beyeren Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei... Jeg har et lite problem... jeg har vannkjøling. men så tenkte jeg og oppgradere den med Vannkjøl på Chipset også. Men jeg har DETTE Hovedkortet. Som dere sikkert kan se, er det "silent Qtes" (Kjøleribber) 3 plasser på hk`et... og alle sammen er koblet sammen tror jeg. Det ser vertfall ut som det. Noen som har noe lignende? Noen som har noe peiling på hvordan jeg kan få dette til? Eller må jeg ha 3 blokker? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bare å ta av chipset og deretter løsne de 2 andre for så å vri heatpipsene vekk slik at de ikke er i veien (tror jeg). Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Bare å ta av chipset og deretter løsne de 2 andre for så å vri heatpipsene vekk slik at de ikke er i veien (tror jeg). takk. skal bli spennende og se hvordan det er Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Keep me updated Har fundert litt på dette selv så det hadde vært fint å høre litt erfaringer Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Keep me updated Har fundert litt på dette selv så det hadde vært fint å høre litt erfaringer skal bli... håper og få sitt på det i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå