fa74b4a4-8b2c Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hver gang jeg skrur på pc-en min, blir skjermen blå med en masse tekst, før den restarter seg selv. Noen ganger skjer dette under oppstart, og noen ganger etter at jeg har kommet meg inn i windows (det går aldri mer en ca 2-3 minutter). Samme problem oppsto for ca 1mnd siden, skjermen ble blå, og pc-en restartet seg selv. Siden dette kun skjedde en gang, tenkte jeg at det bare var et engangstilfelle og brydde meg ikke mer om det. (har ikke hatt noe tull med pc-en før i dag.) Siden det nå skjer hele tiden, kan det være en feil som har forverret seg? (Har prøvd å kjøre en memtest - uten at den viste noen feil) Er det noen som kan ha en løsning på problemet, (er veldig avhengig av pc-en) Alle forslag mottas med STOR takk =) Tusen takk for alle svar Hilsen J0nny (grunnen til den dårlige kvaliteten, er at bildet forsvinner så fort at jeg var nødt til å filme oppstarten for å kunne lese hva feilmeldingen inneholdt) Endret 10. desember 2007 av J0nny Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ser ut som du sliter med et typisk driverproblem. Har du oppdatert noe på maskinen din med nye drivere i det siste? Hadde vært fint om du ramset opp hva slags system du har også :-) Endret 10. desember 2007 av el-thorre Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Problemet ditt er den trådløse nettverksdriveren. Det du kan gjøre er: 1. Start opp i sikker modus (da vil ikke det trådløse kortet aktiveres og du slipper bsod) 2. Deaktiver det trådløse kortet (du kan gjøre det fra enhetsbehandlingen) 3. Restart i normal modus 4. Bruk nettverkskabel og koble opp PC-en. 5. Last ned oppdatert driver til det trådløse nettverkskortet (Intel wireless 6. Installer..... Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk for hjelpen... nå virker alt helt fint, det var nok noe kluss med den driver-filen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå