punti Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Blir det lansert noen update til firmware på nintendo wii rundt juletiden? får besøk av min bror som skal update, litt kjedelig å update rett etterpå hehe.. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lyser i blått i slotten på Wii'en min nå, får sjekke etter arbeid i dag hva det er den vil. Kanskje ny update? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Var nok en ny update ja! Såg bare fort over, men var en beskjed fra Nintendo om en oppdatert Photo Channel, man kunne sende hverandre VC spill (tenker nok dette koster penger), og jeg syns det stod noe om å sende hverandre save games. Lenke til kommentar
freke Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Oppdatert Photo Channel ja, og oppdatert Shop Channel også. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette er updaten: Oppdatert Shop Channel, der du kan nå sende spill du kjøper som gave. Koster hverken mer eller mindre. Når du oppdaterer Wii'en så kommer "gift-optionen" på Shop Channel. Når du oppdaterer, kan du også laste ned ny Photo Channel. Eneste endringen der er at du kan ta et bilde fra Photo Channel og bruke det som bilde for Photo Channel på Wii Menu. i alle fall det jeg har fått med meg... Var ikke noe mer enn det? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette er updaten: Oppdatert Shop Channel, der du kan nå sende spill du kjøper som gave. Koster hverken mer eller mindre. Når du oppdaterer Wii'en så kommer "gift-optionen" på Shop Channel. Når du oppdaterer, kan du også laste ned ny Photo Channel. Eneste endringen der er at du kan ta et bilde fra Photo Channel og bruke det som bilde for Photo Channel på Wii Menu. i alle fall det jeg har fått med meg... Var ikke noe mer enn det? De bytter ut MP3 støtte med AAC. Lenke til kommentar
freke Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg bruker ikke Wii til å spille musikk men når og hvor skulle jeg ha spillt mp3/AAC? Er/var det mp3 spiller i Wii? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du kan jo spille av musikk i Photo Channel.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kjedelig update, etter min mening. Lenke til kommentar
punti Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan jo spille av musikk i Photo Channel.. hæ? je har ikke SD card eller noe sånn, men jeg skal finne ut av en måte hvertfall på å skaffe et greit et:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå