Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hadde vært rått da, går sikkert litt lei potetgull seinere da men. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Det første du må gjøre er dette: Deretter går du ut på byen og spør tilfeldige folk om de har potetgull. Endret 10. desember 2007 av premium Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Det første du må gjøre er dette: Deretter går du ut på byen og spør tilfeldige folk om de har potetgull. hvordan får han munn på plass og hvordan klarer han å se gjennom det der? Men ja det hadde vært kult Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Gud så bra! Kan ikke være særlig bra for huden >.> etterpå han kan bli kvisemannen.. Endret 10. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Gud så bra! Kan ikke være særlig bra for huden >.> etterpå han kan bli kvisemannen.. Steinjo fikk viss svære blemmer etter dette/allergiske reaksjoner!! måtte ligge i senga noen dager for å bli frisk. Men hei jeg slipper hvertfall skole:p Gud så bra! Kan ikke være særlig bra for huden >.> etterpå han kan bli kvisemannen.. Steinjo fikk viss svære blemmer etter dette/allergiske reaksjoner!! måtte ligge i senga noen dager for å bli frisk. Men hei jeg slipper hvertfall skole:p Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 bbare og spørre denne karen her. du må ikke bruke ekstra sprø potetgull eller sølandschips. bruk maaruds classic. ta deg ett bad før du starter. bare ett lite tips Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 bbare og spørre denne karen her. du må ikke bruke ekstra sprø potetgull eller sølandschips. bruk maaruds classic. ta deg ett bad før du starter. bare ett lite tips Ja godt tips det, må kanskje ikke ikle meg potetgullet våt da blir jo alt våt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 bbare og spørre denne karen her. du må ikke bruke ekstra sprø potetgull eller sølandschips. bruk maaruds classic. ta deg ett bad før du starter. bare ett lite tips Ja godt tips det, må kanskje ikke ikle meg potetgullet våt da blir jo alt våt Du er ikke nødt å være naken inni der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 bbare og spørre denne karen her. du må ikke bruke ekstra sprø potetgull eller sølandschips. bruk maaruds classic. ta deg ett bad før du starter. bare ett lite tips Ja godt tips det, må kanskje ikke ikle meg potetgullet våt da blir jo alt våt Du er ikke nødt å være naken inni der. hadde ikke tenkt til det heller men det er allikevel klissblaut viss jeg hopper rett inni potetgullmannen etter et bad/dusj Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 må jo være naken? hvis ikke er det jo ikke noe gøy. tenkte du burde ta deg ett bad først, så blir den indre chipsen våt og "ufarlig" mens det ser normalt ut utenfra Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 må jo være naken? hvis ikke er det jo ikke noe gøy. tenkte du burde ta deg ett bad først, så blir den indre chipsen våt og "ufarlig" mens det ser normalt ut utenfra har ihvertfall bokser på meg vil ikke at kølla skal lukte paprika potetgull Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kefor ikkje vera heilt naken? "Mmmmm, den lukter paprika potetgull!" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Kefor ikkje vera heilt naken? "Mmmmm, den lukter paprika potetgull!" ikke dumt tenkt men hvor mye plastposer og potetgull treng jeg? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sett en Pringles-boks på utstyret? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 lol det vil bare skremme vekk folk det da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 jeg kan gå julebukk som potetgullmannen og synge potetgullsangen og julesanger der jeg putter potetgull inn Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hva enn du gjør ta mase bilder og video som du legger ut her ^^ gjerne en liten making of og hvis du gidder Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 på låven sitter nissen med sin jule-chips! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 hva enn du gjør ta mase bilder og video som du legger ut her ^^ gjerne en liten making of og hvis du gidder jada viss jeg gjør det så, virker jævla morsomt så Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 vikitg at det er mase bilder...ikke masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå