mopani Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen som har noen gode tips til bra spill jeg kan ønske meg til jul? (xbox 360) Noen gode krigs/skyte/action spill? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bioshock Mass Effect Call of Duty 4 The Orange Box Dette er jo noen knall action-titler eller ei? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Støtter Call of Duty 4, så kan jeg jo legge til Crysis Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Call of Duty er genialt. Spesielt online. Ellers kjøpte jeg meg Lost Planet akkurat. Må si at det er diggbart. Billig er det også nå. Personlig ønsker jeg meg Assassin's Creed. Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja Assassin`s Creed, men det kommer ikke til pc før i Februar Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 halo 3, forza 2, pgr4 vis du ikkje har dei allereie då? (dei to siste er bilspill då i tilfelle du klikke på live (vis du har)) Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Håper du får noen finne spill. Selv har jeg ønsket meg noen spill jeg ikke allerede har kjøpt. Spill er den geniale gaven å ønske seg når man har nesten alt man trenger. Problemet mitt er at ingen vil kjøpe spill til en voksen mann. Det er liksom ikke en skikkelig gave. Folk kan liksom ikke skjønne at spill er mye bedre for meg en noe dill til huset. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper du får noen finne spill. Finne spill? utdyp det litt nærmere Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper du får noen finne spill. Selv har jeg ønsket meg noen spill jeg ikke allerede har kjøpt. Spill er den geniale gaven å ønske seg når man har nesten alt man trenger. Problemet mitt er at ingen vil kjøpe spill til en voksen mann. Det er liksom ikke en skikkelig gave. Folk kan liksom ikke skjønne at spill er mye bedre for meg en noe dill til huset. Hehe, befinner meg nesten i samme situasjon. Er dog bare 19, men skal nok flytte ut hjemmefra om ikke så veldig lenge og da må jeg jo ha diverse nyttige ting og tang. Håper på å få noen spill likevel som jeg kan kose meg med i jula. Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper du får noen finne spill. Finne spill? utdyp det litt nærmere Ja, spill der du spiller finner i ulike situasjoner...skyter på russere, slåss med kniv, sitter i badstu og bader i iskaldt vann. Jeg trodde det var opplagt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Evt spill laget av finner! Max Payne f.eks Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det jeg ville ønsket meg er: Call of duty 2 Skate The orange box Assassin`s Creed Er mange flere spill jeg ønsker meg, men er disse jeg helst ville hatt Lenke til kommentar
krillee Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Crysis Unreal Tournament 3 World In Conflict Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gears of War, verdens råeste skytespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå