Lufen Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Se på denne hvem vil kjøpe en pc som er overklokket og da helt tydelig ikke har garanti på cpu?? er den fyren som selger den helt dum? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg skjønner ikke helt problemet ditt, for å være ærlig :o Hva så om pc'en er overklokket? Eller er du så naiv at du innbiller deg at ingen overklokker? For min egen del så synes jeg fyren er ærlig i annonsa si jeg når han poengterer overklokkinga. Skurrer mye mere i ørene mine når folk i annonsa si hevder at cpu aldri har vært overklokket. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Helt enig med Pingo68, det er bra han er erlig og sier at den er klokket Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Mister vell ikke garantien selv om man klokker ??? Ingen som merker det ? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Skurrer mye mere i ørene mine når folk i annonsa si hevder at cpu aldri har vært overklokket. Ikke sant. Hvorfor nevne det i annonsen hvis det ikke er ugler og andre småfugler i mosen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå