barney Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Du må selvsagt spille igjennom de to første for å få noe særlig utbytte av singleplayeren til Halo 3. Ellers vil ikke storyen henge på greip og man vil ikke vite hvor stor helt Master Chief egentlig er. Kjøpte 1'eren og 2'eren selv før jeg kjøpte Halo 3 og jeg synes det var utrolig moro å spille igjennom disse, selv om grafikken og noe av gameplayet var litt gammeldags Endret 11. desember 2007 av barney Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) har lastet ned og begynt på første halo. grafikken var ikke så bra men underholdningsverdien var høy. så angrer ikke nå. får litt retrofeelings når jeg spiller det og det liker vi vel? Endret 11. desember 2007 av wassiboy Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvem bryr seg om grafikk ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Ja eg syns Halo 1 og 2 er verdt å spille igjennom Eg spillte igjennom disse to i tiden før Halo 3 kom, bare for å komme i stemninge. Er ikkje noe sånn kjempestor fan av Halo spillene sånn egentlig, men det var på sinn plass. Halo 2 var faktisk artigere å spille igjennom 2.gangen. Der Halo 1 og 2 feiler på å vere varierende heile veien igjennom, skinner Halo 3 på det punktet meiner eg. EDIT: Musikken i disse spillene her er....epic. Kicker inn der den skal, og gåsehuden følger på. Endret 11. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Start med deg første spillet, garantert. Også morsomt å få med en kamerat og spille co-op hehe.har ingen kamerater å spille med. er snart 31 år så de fleste har sluttet å spille men jeg har like mye dilla nå som for 20 år siden. men jeg liker godt å sette meg ned alene for å spille når alle i huset har køya.......kvalitetstid. Endret 11. desember 2007 av wassiboy Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Hvem bryr seg om grafikk ? er jo fint med bra grafikk. men er ikke det som teller mest. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Definitivt verdt å få med seg, pluss at du bør finne Halo2 for en slikk og ingenting på EB Games. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Takk Lakus for denne. Klikk på meg ! Så det var noen få som faktisk leste tråden min? :!: Uansett. Og spørre om det er "vits" er jo som å spørre om det er "vits" i å se/lese den første Ringenes Herre boka/filmen. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, grafikken er så dårlig at det kan du bare drite i. Du er kul... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, grafikken er så dårlig at det kan du bare drite i. Du er kul... Jeg tror det lå litt sarkasme i det innlegget der (Sap15s) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, grafikken er så dårlig at det kan du bare drite i. Du er kul... Jeg tror det lå litt sarkasme i det innlegget der (Sap15s) Jeg tror det lå litt sarkasme i Boff3n sitt innlegg også ... Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Start med deg første spillet, garantert. Også morsomt å få med en kamerat og spille co-op hehe.har ingen kamerater å spille med. er snart 31 år så de fleste har sluttet å spille men jeg har like mye dilla nå som for 20 år siden. men jeg liker godt å sette meg ned alene for å spille når alle i huset har køya.......kvalitetstid. Er selv 35 år og spiller som aldri før Har flere kamerater i samme alder som også spiller mye, så hvis du savner noen eldre å spille med så er det bare å legge meg til i friendslista di. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 The old gang together, gaming Sværger selv på ninjasverdet mitt at jeg skal være trofast gamer selv gjennom pensjonistalderen, til døden river controlleren ut av hendene mine. Håper de har noe spill der en kommer etter døden... Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 The old gang together, gaming Sværger selv på ninjasverdet mitt at jeg skal være trofast gamer selv gjennom pensjonistalderen, til døden river controlleren ut av hendene mine. Håper de har noe spill der en kommer etter døden... kanskje døden er et spill? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kanskje LIVET er et spill? Woah, deep shit, man... deeeeeep shit! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 The old gang together, gaming Sværger selv på ninjasverdet mitt at jeg skal være trofast gamer selv gjennom pensjonistalderen, til døden river controlleren ut av hendene mine. Håper de har noe spill der en kommer etter døden... Ikke en gang i døden vil jeg skilles fra spillkontrollen min! Den skal sitte plantet i handa mi når jeg dør, og om de skal fjerne den blir de nødt til å klippe av meg fingra! Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kanskje vår generasjon får Forza 10 konkurranser på gamlehjemmet, istedenfor bingo?? :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tror faktisk jeg skal ta opp gamle egyptiske byggekunster, få bygget en elitepyramide flere etasjer høy. Inngangen skal være bevoktet av Kratos på ene siden og Link på andre siden, sverdene hevet. Over ingangen skal Master Chief holde et vaktfult øye over min grav og i et stor rom mitt i bygget skal jeg ligge, den store gravstøtten bak skal det selvfølgelig stå "1337" og på hyller av ren sten rundt min grav skal alle konsollene mine stå med alle spillene mine. Men som gamer er jeg selvfølgelig ikke rik, så hele denne planene hviler på fru Fortunas evne til å la meg vinne i lotto gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå