Max_Drunk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Halla folkens! Tenkte å begynne å spille Halo. Er det noen vits i å begynn med det første Halo (crapy grafikk?kjedelig?) eller gå rett på den nyeste? Og er det det første Halo spillet som ligger til nedlasting på Xbox Live? + jeg har stor sans for WW2 fps spill. Er det noe bra å anbefale på den fronten? Hilsen ET champion: =Jason Bourn= Endret 11. desember 2007 av wassiboy Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Sorry for 3 stk samme spørsmål. Fikk feilmelding om at jeg ikke fikk postet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, grafikken er så dårlig at det kan du bare drite i. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du burde begynne fra starten, spillet har en fin detaljert historie som er verdt å få med sen Du burde begynne fra starten, spillet har en fin detaljert historie som er verdt å få med sen Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk ikke noe ut av å spille de to første ihvertfall. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Start med deg første spillet, garantert. Også morsomt å få med en kamerat og spille co-op Lenke til kommentar
JoRFa Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du trenger ikke å spille alle. Men jeg vil anbefale det for at du skal få med deg hele historien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvilken historie? Jeg spilte gjennom det første og en del av det andre (helt til man... du vet, byttet.) uten å finne noe historie av interesse. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Av din interesse nei, av andres interesse kanskje. Nå vet vi de subjektive meningene til forumet: 50% "Nei det er fps, repetivt gameplay, burde hatt mus, lagd av M$ og historien er kjedelig" 50% "Kongespill med en historie som er verdt å få med seg" Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Liker litt historie, og siden det er snakk om en spillserie så tror jeg det er viktig. Blir vel som å gå rett på Tilbake til Fremtiden 3, der er de 2 første filmene viktige å få med seg. Lenke til kommentar
Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Siden det første spillet er fortsatt kanskje det beste så vil jeg si det ja. edit, single player vel og merke. Endret 10. desember 2007 av Berrebo Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Og er det det første Halo spillet som ligger til nedlasting på Xbox Live? Jepp, det er det;) Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville si at alle de som påstår at det ikke er noen vits å spille Halo: Combat Evolved ikke vet hva de snakker om. Selv etter Halo 3, så synes jeg forsatt at det første spillet er det beste. Om du ikke har tid eller penger til de to første spillene så kan du jo lese gjennom denne opsumeringen. Takk Lakus for denne. Klikk på meg ! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skal nå selv laste ned Halo og investere i Halo 2. Selv om jeg ikke er noe imponert over Halo 3 kunne det vært interesangt å få med seg hele historien bare for å se om spillet er så bra som de sier eller om det er en stor eske "Super hyppern". Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Syns selv det er mer verdi i Halo: CE og Halo 2. Halo 3 ble litt for mye plastikk etter min smak. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis du vil få med deg hele sagaen vil jeg anbefale deg å skaffe deg nr. 1. Fortsatt et meget godt spill. Menne, hvorfor ligger denne fortsatt her i MS-forumet? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) hvor mye koster halo på live? slenger på et spørsmål til er det achievements i de her spilla du kan kjøpe?=) sorry for å stjele tråden litt:p Endret 10. desember 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Alle Xbox originals koster 1200 MS Points, noe som vil si ca 100 spenn. Det er ikke achievements på de, nei. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg personlig syns Halo 1 er verdt tiden det tar å spille igjennom det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå