Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge på slikkepinnen^^

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Heisann, nå har jeg og dama hatt et så å si perfekt sexliv i hele 19 måneder, og vi storkoser oss i senga! Men vi har et lite problem. Jeg kommer ikke når hun suger meg!

Det kan virke litt rart, men når hun suger meg, blir jeg utrolig kåt, men jeg kommer ikke... Jeg må "pule ordentlig" for at det skal skje. Hva kan det være? Hu er flink med tunga si, og er utrolig sexy og pen å se på. Så jeg skjønner ikke hva som skjer jeg.

Er det noe galt med meg eller henne?

Har dere noen gode tips for å gjøre "opplevelsen" bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nå ikke si at det er noe galt med noen av dere igrunnen.

Men det kan godt være at hun er litt for forsiktig, slik at det blir deilig men ikke intenst nok? Kanskje hun må bruke hendene litt mer aktivt?

Det er igrunnen ganske vanskelig for oss å kunne si noe vettugt om dette, da vi verken vet hva du liker eller hvordan hu suger deg. Dette er noe dere bør jobbe med sammen. Prøv ut forskjellige ting og hvis hun er komfortabel med det så kan jo du "lede" henne ?

Lenke til kommentar
Men det kan godt være at hun er litt for forsiktig, slik at det blir deilig men ikke intenst nok?

Yess, det kan jeg si meg enig i!

Kort forklart: Hu bruker tunga under hodet, og på hele utstyret, i blant sleiker hu ballene og stammen. Hu er flink til å ha den inni samtidig som hu bruker tunga. Hu har også piercing i tunga, noe som er digg=). Hu klarer også delvis deepthroat, så litt variasjon blir det! Hendene bruker hu i blant, både over pikken og på pungen... Hu er også villig til å prøve nye ting.

Jeg, derimot, vet ikke hva jeg liker! Hu er den eneste jeg har hatt sex med, så da er det vanskelig å vite!

Hva liker dere at jenta gjør?

Lenke til kommentar

utforsk litt nye ting når det gjelde suginga :D

få henne til å masere litt hard ned med penisrota på undersida.menst ho suge

gjerne bøy kuken litt nedover når ho suge(ikkje før masse also :D )

er ho flink med spytt? vist ikkje kan det jo hende det er litt for tørt også...

Lenke til kommentar
Alle er forskjellige naar det kommer til suging.

Hvis jeg var deg, si til dama di at hu maa ta med seg vennina over i helga, og saa lar du veninna suge deg og se om du kommer :thumbup:

Hahahaha, god idé! Hvis jeg hadde gjort det med dama mi, hadde hu drept meg! Helt seriøst liksom.... Neida, men hu hadde klikka mentalt. Får håpe herr ^_^ finner en løsning da! Kanskje dama di kan bruke hendene i "det forbudte stedet"? Har ikke prøvd det selv, men har lest at det funker bra!

Hvis du ikke er så konservativ i oppfatningen av sex, kan du sikkert få mye glede ut av det!

-Emil

Lenke til kommentar
Hvor lenge bruker jentene å suge dere?

En flink jente kan hold gutten akkurat på nippet til å komme i evigheter. Kan hun tolke signaler så kan hun holde gutten på pinebenken så lenge hun vil. Han kan komme fort om hun ønsker det, eller hun kan nekte han å komme ved å slakke litt av. Det ligger mye makt i en god munn.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...