ticsyboy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hei! jeg vil leige et fire sifret eller et 5 siffret mobil nr, slik at folk kan sende f.eks kodeord eksempel tl 2505. og det koster 40kr å så kan de sende eksempel2 til 2505 å det koster 50kr osv. noen som vet hvor jeg kan leige dette? MVH: Nicolas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) hei! jeg vil leige et fire sifret eller et 5 siffret mobil nr, slik at folk kan sende f.eks kodeord eksempel tl 2505. og det koster 40kr å så kan de sende eksempel2 til 2505 å det koster 50kr osv. noen som vet hvor jeg kan leige dette? MVH: Nicolas Detta virker ikke helt seriøst, men la gå. 4-sifrede nummer ordner du hos NetCom eller TelenorMobil, ved at du inngår en CPA-avtale. (CPA=Content Provider Access) Hva synes du om kr 50000 i etableringspris, og 3000 i månedspris? 5-sifrede nummer leier du for en årlig sum hos Post- og Teletilsynet, prisene begynner på kr 10000 pr år. Det dyreste jeg så i farta koster kr 112000. Ja, også kommer mva i tillegg, da. Endret 10. desember 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 hei! jeg vil leige et fire sifret eller et 5 siffret mobil nr, slik at folk kan sende f.eks kodeord eksempel tl 2505. og det koster 40kr å så kan de sende eksempel2 til 2505 å det koster 50kr osv. noen som vet hvor jeg kan leige dette? MVH: Nicolas Detta virker ikke helt seriøst, men la gå. 4-sifrede nummer ordner du hos NetCom eller TelenorMobil, ved at du inngår en CPA-avtale. (CPA=Content Provider Access) Hva synes du om kr 50000 i etableringspris, og 3000 i månedspris? 5-sifrede nummer leier du for en årlig sum hos Post- og Teletilsynet, prisene begynner på kr 10000 pr år. Det dyreste jeg så i farta koster kr 112000. Ja, også kommer mva i tillegg, da. går det an å bruke 6/7 siffrede? å ev, hvordan setter jeg det opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 går det an å bruke 6/7 siffrede?å ev, hvordan setter jeg det opp? 6- og 7-sifrede nummer har vi ikke her i landet, så det er jo greitt å svare nei på. det du er ute etter er nummer som gir deg mulighet til å tjene på innkommende anrop (VØT), og da har du to muligheter. firesifrede nummer som man kan sende sms til, eller 8-sifrede nummer som begynner på 820 eller 829. de ringer du til. de firesifrede har jeg allerede fortalt deg hvordan du setter opp. de 8-sifrede vet jeg i grunnen ikke noe om, regner med at telenor kan hjelpe deg. femsifrede nummer er ikke beregnet på VØT, ei heller 8-sifrede som ikke begynner på annet enn 820 eller 829. riktignok finnes det en del spåkoner med "vanlige nummer", men de baserer seg på å sende fakturaer til innringeren, basert på hvor lenge du holder linja. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 går det an å bruke 6/7 siffrede?å ev, hvordan setter jeg det opp? 6- og 7-sifrede nummer har vi ikke her i landet, så det er jo greitt å svare nei på. det du er ute etter er nummer som gir deg mulighet til å tjene på innkommende anrop (VØT), og da har du to muligheter. firesifrede nummer som man kan sende sms til, eller 8-sifrede nummer som begynner på 820 eller 829. de ringer du til. de firesifrede har jeg allerede fortalt deg hvordan du setter opp. de 8-sifrede vet jeg i grunnen ikke noe om, regner med at telenor kan hjelpe deg. femsifrede nummer er ikke beregnet på VØT, ei heller 8-sifrede som ikke begynner på annet enn 820 eller 829. riktignok finnes det en del spåkoner med "vanlige nummer", men de baserer seg på å sende fakturaer til innringeren, basert på hvor lenge du holder linja. Jeg tenkte på å kjøpe meg et helt vanlig mobil nr, å sette op slik at personer kan sende sms til å jeg kjener 50kr. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hei! jeg vil leige et fire sifret eller et 5 siffret mobil nr, slik at folk kan sende f.eks kodeord eksempel tl 2505. og det koster 40kr å så kan de sende eksempel2 til 2505 å det koster 50kr osv. noen som vet hvor jeg kan leige dette? MVH: Nicolas http://www.infoplus.no/ dær er noen ting før deg trur jeg Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg tenkte på å kjøpe meg et helt vanlig mobil nr, å sette op slik at personer kan sende sms til å jeg kjener 50kr. Det er ikke mulig. http://www.infoplus.no/ dær er noen ting før deg trur jeg Greit forslag det, men du må være klar over at du må ha rimelig høyt volum før du tjener noe som helst på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå