Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Driver problemer medHp laptop.

Anbefalte innlegg

HA har nettop fått formatert en HP dv6000 laptop ( modell nr: DV6217EA)

Denne pcen var levert med vista, men siden den søg i spill, å jeg ikke likte vista formaterte jeg den å installerte vindows xp pro i stedet.

Jeg har fått alt til å funke, untatt internett, verken W-lan eller kabelinternett funker.

JEg har sjekket Hp sine sider etter W/lan drivere uten hell.

Håper noen her kan hjelpe meg litt, takker for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv denne linken:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...228&lang=no

Den driveren er i hvert fall for intel PRO/Wireless 3945 Network Connection cards. Det er muligens denne driveren du trenger. Hvis ikke så er det jo bare å avinstallere den.

Legger også med Broadcam drivere:

Dette var jo bare WLAN kan ikke se å finne noe LAN drivere enda...

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Prøv denne linken:

Den driveren er i hvert fall for intel PRO/Wireless 3945 Network Connection cards. Det er muligens denne driveren du trenger. Hvis ikke så er det jo bare å avinstallere den.

Dette var jo bare WLAN kan ikke se å finne noe LAN drivere enda...

Du er gud!!!!

Du aner ikke hvor lenge jeg har letet etter drivere, TUSEN hjertelig takk for hjelpen.

Hvis du enda ikke har forstått det, det funket kjempefint!

Det var den første linken som funket.

Hvis du skulle komme over en vanlig kabel lan driver, hadde jeg ikke sagt nei takk til det heller.

UAnsett no har jeg internett på den laptopen.

Takk igjen!

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar

Beklager jeg skulle hjulpet deg hvis jeg kunne, men nå er HP og Microsoft perlevenner. Du er låst til et OS-et du bestiller PC-en med som regel.

Dem sier selv:

"HP does NOT provide XP-compatible drivers for PCs that were designed exclusively for Vista."

Så det er vanskelig å finne XP drivere til en Vista maskin fra HP. Dumt er det og dårlig kundebehandling også.

Det eneste tipse er å prøve å finne noen drivere til pc-er i DV6000 serien som er produsert med XP og prøve disse. Foreksempel søke på DV6060ea som var levert med XP. Her er et eksempel, : Driver for NVIDIAnForce brikkesett for dv6060ea

Lenke til kommentar

Dårlig kundebehandling er ett definisjonsspørsmål... kunder kjøper etter pris og 99% av brukerene kommer til å bruke det OS som er levert med.. hvis man skal tilby drivere til alskens OS må prisen på maskinen bli en annen...

Om man er keen på noe hvor man kan veksle mellom forskjellige OS er HP ikke førstevalget. Slik har det vært i alle år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...