Eplekakespising Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Så over bildene jeg tok når jeg enda var fersk med kameraet, fant dette bildet og må si at det faller i smak hos meg Hva synes dere? Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Syns det var veldig pent bilde jeg! Fine farger og tøff stilk. Bra bakgrunn også som får motivet frem. Jeg er ingen ekspert så jeg har ikke noe negativt å si om bildet.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Syns det var veldig pent bilde jeg! Fine farger og tøff stilk. Bra bakgrunn også som får motivet frem.Jeg er ingen ekspert så jeg har ikke noe negativt å si om bildet.. Takker for fine ord Noen andre som har noe å tilføye? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen andre som har noe å tilføye? Fint bilde. For å bruke et tanteuttrykk, det ble "knæsj" Kanskje litt for kaldt blåstikk på grunn av "feil" innstilling på hvitbalansen. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Noen andre som har noe å tilføye? Fint bilde. For å bruke et tanteuttrykk, det ble "knæsj" Kanskje litt for kaldt blåstikk på grunn av "feil" innstilling på hvitbalansen. takk for artig tilbakemelding hmmm, tror ikke det e feil hvitbalanse altså. Det grønne ser helt grønnt ut og de hvit områdene utenfor fokus er jo helt hvite. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tillot meg selv å endre litt på bildet ditt. Likte ikke den grønne greinen i forkanten, så tillot meg å fjerne den. Samtidig valgte jeg å øke kontraster, litt på saturering, og levels. Kunne nå ønske at det var mitt bilde Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 fin redigering det der, sett bort fra at du ikke har fjernet et par småbiter av den grønne stilken blomsten ble på en måte litt mer spektakulær nå Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er stolt pixelpeeper og synes at slagskyggen fra blitzen trekker kraftig ned et ellers flott bilde med strålende bokeh. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ble bedre når IceFox endret litt på kontraster, fargemetning osv.. Ellers blir det kanskje litt dafft (kjedelig?) med midtstilt motiv, men ellers synes jeg bildet var fint Ville ikke hengt det på veggen, men OK naturbilde, synes da jeg Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ble bedre når IceFox endret litt på kontraster, fargemetning osv.. Ellers blir det kanskje litt dafft (kjedelig?) med midtstilt motiv, men ellers synes jeg bildet var fint Ville ikke hengt det på veggen, men OK naturbilde, synes da jeg Egentlig enig med at det ikke er noe jeg ville hengt på veggen, men som et midstillt bakrunnsbilde synes jeg det fungerer utmerket Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ble bedre når IceFox endret litt på kontraster, fargemetning osv.. Ellers blir det kanskje litt dafft (kjedelig?) med midtstilt motiv, men ellers synes jeg bildet var fint Ville ikke hengt det på veggen, men OK naturbilde, synes da jeg Egentlig enig med at det ikke er noe jeg ville hengt på veggen, men som et midstillt bakrunnsbilde synes jeg det fungerer utmerket Da er vi på samme bølgelengde (er litt matematisk av meg i dag.. Fysikkisk kanskje? Hmm) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ble bedre når IceFox endret litt på kontraster, fargemetning osv.. Ellers blir det kanskje litt dafft (kjedelig?) med midtstilt motiv, men ellers synes jeg bildet var fint Ville ikke hengt det på veggen, men OK naturbilde, synes da jeg Egentlig enig med at det ikke er noe jeg ville hengt på veggen, men som et midstillt bakrunnsbilde synes jeg det fungerer utmerket Da er vi på samme bølgelengde (er litt matematisk av meg i dag.. Fysikkisk kanskje? Hmm) Fysikkisk? den tok jeg ikke.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hadde han bare skrevet "fysisk" kunne det blitt oppfattet på mange rare måter av våre kjære forumtasser. Finnes vel egentlig ikke noe bedre ord for det... Å være "fysikkisk" altså Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ah, sånn sett bølgelengde ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå