Gå til innhold

Kjøp av gamer laptop


1915

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen =)

håper nå på seriøse og gode svar/god hjelp!

 

Jeg har nå funnet ut at jeg skal kjøpe meg en Laptop. og den skal jeg bruke til spilling og skole.(går bygg og annlegg)

 

jeg har lyst på en laptop med stor harddisk i. den skal være et BRA skjermkort til. slik at jeg kan feks kjøre crysis på den med fullgrafikk og ikke noe lagg. den må kunne kjøre linux og windows.

vil også ha cam på den ;)

 

ja.. kommer ikke på noe mere. spørr hviss dere lurer..

 

pris ? tjaa.ca 20-25 tusen =)

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ska du ha det absolutt råeste av gaming laptops , råder jeg det til å kjøpe fra pc microworks :

 

http://www.pcmicroworks.com/main.htm

 

"Black-Hawk XR5 Quad Core Edition Notebook with Dual Geforce Go 8800GTX Cards in SLI"

er nokk det råeste penger kan kjøpe idag..

regn med 20000-25000 for den absoultt råeste

Fyttirakkern.. :ohmy: Må jo være laget i solid asbest for å ikke smelte bort..!

Lenke til kommentar

jeg har 2 stasjonære og en laptop til 6000 at the moment :p

 

bygde med selv ny stasjonær for noen månder siden med core 2 duo ;P 2.66 ghz klokket til 2.8 funker fett til gaming. kjører linux og xp pro ;D

 

liker ikke vista =)

 

ja så har jeg 3 gb ram også og en nydelig skjerm. er forelska i skjermen min enda jeg :blush: samsung syncmaster 226BW

 

 

litt dyrt å kjøpe en laptop til 36 k ;OOOOO

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar

lol forventer du deg at du får en maskin som kjører Crysis for under 20-25k?

jeg ville anbefalt den nyeste til Dell, de har fine maskiner og god kunde service og du får friheten til å nesten "lage" laptopen selv..

 

 

MAC og begynner å bli fine maskiner :o skal jeg ha meg når jeg skal kjøpe neste laptop

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Du kan godt få en bærbar maskin som kjører crysis tilfredstillende til 14k.. se bare på

"Sager NP5792"

tror ikke du klarer å finne en 17" @ 1920x1200 , 8800m gtx ,T7700 C2D @2,4GHz ,4GB ram ,200GB 7200RPM billigere :

lander på ca 2550$ ~ ca 14000kr

 

prøv selv : http://www.xoticpc.com/sager-np5792-custom...?wconfigure=yes

 

det er en bra handel det.. men med det kommer seffz 25% mva for å fortolle den da...

+ at du står på dine egne bein om du skulle få hardware problemer med den.

 

jeg anbefaler deg iallefalll til å vente til xps 1730 kommer med 8800m gtx (kanskje sli) i januar/februar.

for ytelsen 8800m gtx kontra 8700m GT SLI er drastisk.

Endret av JegHarMangeRareSpørsmålJeg
Lenke til kommentar

Med dagens hardware til laptop, så vil det gå noe greit. Vil anbefale å vente til de nye prosessorene fra intel og skjermkorta fra nvidia blir tilgjengelige til laptop. De vil bli produsert med enda mindre prosessteknikk, (CPU-65nm til 45nm og GPU 90nm til 65nm) så de vil egne seg bedre til laptoper. Disse vil bruke mindre strøm, så de vil ikke utvikkle like mye varme som de "gamle". Så det vil gå mye bedre med gaming på laptoper.

 

Men tror ikke du trenger å vente et helt år, kanskje til sommeren eller før viss de pusher på=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...