Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Som evnetittel sier så lurer jeg på om man får en software lignende fraps til ps3, eller xbox? Sånn at man kan ta opp det man spiller og lagre det evt. redigere det? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, det finnes ikke. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Sikker på det? Hvordan får de tatt opp videoer til spillannmeldelse og slikt fra xbox og ps3 da? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sikker på det? Hvordan får de tatt opp videoer til spillannmeldelse og slikt fra xbox og ps3 da? Tror de filmer on screen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 på gametrailers.com gjør de det ikke, og de har filmer fra alle platformer, og ikke bare trailers. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sikker på det? Hvordan får de tatt opp videoer til spillannmeldelse og slikt fra xbox og ps3 da? De bruker utstyr beregnet til slikt. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan hende man kan ta opptak av spill med PlayTV når den kommer. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeez... Det er jo bare å kjøre komponent via en harddiskopptaker det eller noe sånt. Evt. kjøre spilledåsen rett i et videocapture kort i PC-en.. Finnes helt sikkert med HDMI i disse dager. Ser man ikke skogen for bare trær her eller? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Spilledåsen :!: Endret 10. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Jeez... Det er jo bare å kjøre komponent via en harddiskopptaker det eller noe sånt. Evt. kjøre spilledåsen rett i et videocapture kort i PC-en.. Finnes helt sikkert med HDMI i disse dager. Ser man ikke skogen for bare trær her eller? Hehe javel.. DU kan jo ikke bare vente at jeg kan slikt? Er ikke så god på pc når det kommer til sånne ting! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det var ikke for å hovere på noe slags vis. Det virket bare litt underlig at man ikke kom frem til det,, Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe ok.. Men dette krever at jeg har HDMI utgang på skjermkortet, og det har jeg ikke! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det kreves nok litt spesialutstyr ja, som oss vanlige dødelige ikke vanligvis har. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Spilledåsen :!: LOL! Jeg ler enda Beste ever xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe den var ganske bra ja! Føler meg som et lite barn haha, gullkorn dette? Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Burde vel funke med hd opptaker..eller hvis du har harddisk i tv'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå