Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bygge anlegg fra bunn.. (hjelp)

LLoyden

Anbefalte innlegg

hei... jeg trenger hjelp!

Jeg skal ha meg et anlegg til bilen, men har egentlig ikke så mye peiling. Jeg liker god bass!

Jeg tenkte på 2x12" eller kanskje 2x15" sub

jeg har sett at mangen sier det lønner seg å kjøpe bra frontsett isteden for 6x9 i hattehyllen.

så må jeg jo ha en forsterker som kan drive alt...

kan dere komme med linker og tips til hva jeg kan kjøpe? budsjettet er vell rundt 15.000.-

takk! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei... jeg trenger hjelp!

Jeg skal ha meg et anlegg til bilen, men har egentlig ikke så mye peiling. Jeg liker god bass!

Jeg tenkte på 2x12" eller kanskje 2x15" sub

jeg har sett at mangen sier det lønner seg å kjøpe bra frontsett isteden for 6x9 i hattehyllen.

så må jeg jo ha en forsterker som kan drive alt...

kan dere komme med linker og tips til hva jeg kan kjøpe? budsjettet er vell rundt 15.000.-

takk! =)

Kjøp 2 R-12 ERA + 12*9er en en forsterker på 3-4 tusen watt så har du alt du treng

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg at dersom du kjøper en forsterker som sier 4000W på innpakningen og koster 3000,- så får du kanskje max 500-1000W ordentlige watt og 3000 "jalla" watt.

Du får nå ikke skikkelige watt OG jallawatt i en og samme pakning.

XT-serien til US Amps er helt ok, selv om jeg personlig hadde valgt en annen serie fra de!

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg at dersom du kjøper en forsterker som sier 4000W på innpakningen og koster 3000,- så får du kanskje max 500-1000W ordentlige watt og 3000 "jalla" watt.

Jeg har selv det oppsette og er veldig fornøyd. Og hvis du ser på bilforumet og andre steder der de "lever" for bilstereo er us amps og RE anbefalt.

Og jeg kan love deg! hvis man er ute etter bass anbefaler jeg dette

Lenke til kommentar

XT-serien til US Amps er helt ok, selv om jeg personlig hadde valgt en annen serie fra de!

Ok. For å omformulere meg selv...du får 4000 jalla Watt som tilsvarer 500-1000W?!?

Lenke til kommentar

Ok. For å omformulere meg selv...du får 4000 jalla Watt som tilsvarer 500-1000W?!?

AKA effekt målt med ørten prosent forvrengning, og kobla rett på høyspentlinja.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...