linndy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hei.... jeg lurte på om d er noe som gjør sånn at man mister sukker lysten...??? får man d på apoteke? er d dyrt?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 billigste er bare å prøve så godt du kan, og ha stor viljestyrke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Spis frukt og lær rettskriving =) Lenke til kommentar
linndy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 billigste er bare å prøve så godt du kan, og ha stor viljestyrke jeg har prøvd men går ikke=/ men finnes d ikk sånne piller får sånnt da?? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sukkerlysten er størst når du er sulten. Om du spiser og drikker ting med mye sukker i hver dag vil det ta i hvertfall noen dager å bli kvitt, kanskje lenger. Før ble jeg sur når jeg ikke fikk i meg brus, så jeg sluttet å drikke det. Etter 3 mnd drakk jeg brus igjen, og da måtte jeg ha hver dag igjen.. Tror suget varte i en ukes tid, verst andre dagen. Tok noen år før jeg kunne drikke brus innimellom uten å kjenne suget dagen etter (er 7-8 år siden jeg sluttet nå). Med viljestyrke så går det =) Lenke til kommentar
linndy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Sukkerlysten er størst når du er sulten. Om du spiser og drikker ting med mye sukker i hver dag vil det ta i hvertfall noen dager å bli kvitt, kanskje lenger. Før ble jeg sur når jeg ikke fikk i meg brus, så jeg sluttet å drikke det. Etter 3 mnd drakk jeg brus igjen, og da måtte jeg ha hver dag igjen.. Tror suget varte i en ukes tid, verst andre dagen. Tok noen år før jeg kunne drikke brus innimellom uten å kjenne suget dagen etter (er 7-8 år siden jeg sluttet nå). Med viljestyrke så går det =) men jeg har prøvd i mange år nå da... virker ikk... men du gikk på sånne piller da ell?? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sukkerlysten er størst når du er sulten. Om du spiser og drikker ting med mye sukker i hver dag vil det ta i hvertfall noen dager å bli kvitt, kanskje lenger. Før ble jeg sur når jeg ikke fikk i meg brus, så jeg sluttet å drikke det. Etter 3 mnd drakk jeg brus igjen, og da måtte jeg ha hver dag igjen.. Tror suget varte i en ukes tid, verst andre dagen. Tok noen år før jeg kunne drikke brus innimellom uten å kjenne suget dagen etter (er 7-8 år siden jeg sluttet nå). Med viljestyrke så går det =) men jeg har prøvd i mange år nå da... virker ikk... men du gikk på sånne piller da ell?? Jeg tar krom for å minske sukkersuget, funker for meg det. Uansett bør du prøve å spise ei brødskive med f.eks syltetøy på istedet for ei sjokkisplate når du føler behov for noe søtt. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Sukkerlysten er størst når du er sulten. Om du spiser og drikker ting med mye sukker i hver dag vil det ta i hvertfall noen dager å bli kvitt, kanskje lenger. Før ble jeg sur når jeg ikke fikk i meg brus, så jeg sluttet å drikke det. Etter 3 mnd drakk jeg brus igjen, og da måtte jeg ha hver dag igjen.. Tror suget varte i en ukes tid, verst andre dagen. Tok noen år før jeg kunne drikke brus innimellom uten å kjenne suget dagen etter (er 7-8 år siden jeg sluttet nå). Med viljestyrke så går det =) men jeg har prøvd i mange år nå da... virker ikk... men du gikk på sånne piller da ell?? Jeg tar krom for å minske sukkersuget, funker for meg det. Uansett bør du prøve å spise ei brødskive med f.eks syltetøy på istedet for ei sjokkisplate når du føler behov for noe søtt. d går skikkelig dårlig...men d blir alltid sjokolade=/ er d som er probleme,, Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hjelper ikke bare med piller. noe må du stå for sjøl. jeg har ikke spist godteri eller drikki brus på snart 3 år nå. Er vel første uka som er værst.( selv om jeg ikke tenkte noe over det ) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Epleeddik skal stoppe søthungeren, etter som eg har lest... Her Kan du får det gratis i 30 dager. Sikkert noko avbestillings tull for å få det gratis... Endret 10. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke noe piller for min del nei. Men hjelper jo å ikke ha sjokolade liggende, og ikke være sulten eller sugen på noe digg når du er på butikken.. Men det sies at avhengighet av sukker kan være verre enn heroinavhengighet.. Ikke vet jeg, noen påstår jo det motsatte også.. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva med å først spise seg mett, og deretter spise f.eks søt frukt som druer ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kromtabletter! Det hjalp hvertfall meg. Kjøpes på helsekost eller apotek. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Kromtabletter! Det hjalp hvertfall meg. Kjøpes på helsekost eller apotek. tusen takk=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det nytter ikke med krom hvis du ikke har viljestyrke. Jeg bare sier det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kromtabeletter, hva er det? Og hvor mye koster det meg? Jeg sliter noe helt fryktelig med dette, og har overhodet ingen energi i kroppen. Det lille jeg har får jeg av min daglige dose med cola. Edit: Fant det ut nå. Kombinert med ekstra vitaminer og jern så burde det funke. Har ingenting å tape! Endret 14. desember 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke bruk tilskudd av jern hvis du ikke har fått påvist jernmangel! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Motatt, takk for tipset Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hypnose kan hjelpe deg til å miste lysten på sukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå