XP_man Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hei! når jeg kjører 3dmark se, stopper det plutselig opp på test nr2 det med at de stopper opp, er at data'n hopper bare tilbake i windows som om ingenting har skjedd!! can anyone help me!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jaha, hva er specene da? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 hardwaren min mener du? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Abit AT7-MAX2 Hovedkort Socket A, S-ATAVIAKT400, ATA/133, ATX, USB2.0, 8X, Raid AMD Athlon XP2400+ DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Asus V9280 GeForce4 Ti4200-8X 128MB DDR Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Q: 3DMark2001 SE aborts benchmarking or the demo for seemingly no reason. A: Check that you have no other programs running in the background. If, for example, your e-mail client receives a new mail notification, 3DMark2001 SE will very probably abort the tests. This is done to ensure the accuracy of results. Nyeste drivere?, og dx8 hvis du har et eldre os? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 kan messenger ha noe med saken og gjøre tro?? vel......tester nå! Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 jeg trenger forresten et bra overklokkings programm for skjermkortet og CPU'n min! noen som vet av no? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 En fyr jeg kjenner som har samme prosessor som har akkurat det samme problemet! Noe som er fryktelig rart er at til han funket det hvis han "underklokka" prosessoren. Litt rart, men....Se om det funker til deg! Skjønner egentlig ikke at det kan ha noe med saken å gjøre. Prosessoren var 56 grader varm. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 hehe!!!! for et pussig sammentreff!!!! tror jeg kjenner deg mikka!! Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 dessuten så funker det ikke hvis jeg underklokker prosessoren heller Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei, er det deg!? Jaja. Funker ikke det, heller, nåda. Det funka da før!? Mitt tips: format c: Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 1) drivere 2) oppdateringer til 3dmark 3) ikke overklokk med mindre du VET hva du gjør Lenke til kommentar
alfern Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 En kompis av meg har samme problemet med det samme hovedkortet. Han unslapp problemet ved å legge inn en eldre versjon av VIAs AGP drivere, husker ikke hvilken versjon. En annen ting du kan prøve er å sette ned til 4x AGP. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hadde samme tullet her og (bruker gamle via drivere ) jeg gikk inn i bios agp settings og satt verdien på korttet til det halve av det er ut gitt på (mitt tilfelle 128 satt det ned til 64) startet så 3d mark da kjørte den alle 21 testene fikk 10016 poeng Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hei Jeg hadde også det samme problemet med 3Dmark 2001 - alle 3d og openGL applikasjoner. Min løsning var følgende: Skrot Via hovedkortet og GF4 skjermkortet. Disse passer helt klart ikke sammen. Noe som sannsynligvis er relatert til et driverproblem. Har prøvd flere VIA HK og GF4 og aldri klart å kjøre disse stabilt over tid. (3K poster på dette forumet støtter mine påstander). Kjøp så et annet HK, gjerne Nforce2 (et stabilt produkt fra Nvidia!) og ATI skjermkort. Hvis du synes dette er for drastisk kan du prøve med en eldre detonator driver, det vil sannsynligvis hjelpe deg, men vil senke scoren i 3dmark. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 JIPPI!!! fixa prublemet nuh! det var noe med skjermkort driveren takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 pleier å være driverne ja. bra du fikset det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå