Mannen med ljåen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har lagt merke til at bensin og diesel ikke står på samme plass på alle pristårn utenfor bensinstasjoner. Kan dette være bevisst? Dieselen er alltid billigst, og bensinkunder kan komme til å tro at det er bensinen som er under 12 kroner, når dieselen står øverst. Flere som har latt seg lure? Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har vært slik her i området i lang tid nå. Første dagen trodde jeg at bensinen var billig ja Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er vek typisk Hydro Texaco å ha dieselprisen øverst. Har de gjort dette for å prøve å lure kundene? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Alle bensinstasjonene jeg har sett i det siste har fremdeles Diesel nederst. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ogsa lagt merke til det pa noen stasjoner. Trodde det bare var noen som hadde gjort det feil jeg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Snodig når dere sier det, er også vandt med at diesel - skal - stå nederst. Tviler dog sterkt på at det er bevist lureri, prisen står jo i klartekst når man starter pumpen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er da ikke noe nytt at det billigste er øverst? Husker flere begynte å klage når 92 snek seg inn over 95 også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Her i Lillehammer har alle bensinstasjonene utenom YX (eller HydroTexaco, som det het før) bensin øverst og diesel nederst. Jeg har ofte tenkt at YX gjør det bevist, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det bare jeg som ikke sjekker priser før jeg fyller bensin? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det bare jeg som ikke sjekker priser før jeg fyller bensin? Jeg sjekker sluttprisen når regningen dukker opp i posten. Det koster hva det koster uansett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det bare jeg som ikke sjekker priser før jeg fyller bensin? Når tanken er tom så fyller jeg fullt uansett hva det koster, men jeg passer som regel på å fylle på søndagene, da er prisene ofte lavest. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kan ofte lønne seg å reise 1 mil eller 2 for å få billigere bensin. På den måten har jeg faktisk spart 2 kr literen. Det blir 100 kr mindre for full tank Noen plasser koster bensinen alt 12,69. Når vil bensinen koste 13 kr literen? Bensin bør uansett stå øverst på tavla. Men Hydro prøver vel å lokke til seg kunder. Det er jo fullt lovlig. Men er ikke dette en sleip måte? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm. Jeg betaler 0,- /literen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå