deaktivert443556 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Julebordsesongen er på godt og vondt tilbake for fullt. Vi slet i år med å finne et godt tidspunkt, så det ble avholdt i går, på søndag(!). I utgangspunktet stiller man seg skeptisk til å gjennomføre et slikt kalas dagen før en arbeidsdag, og det skulle vise seg at den skepsisen var fullt berettiget. Jeg var ikke særlig høy i hatten da jeg kom tassende inn på jobb kl 1500 i dag, bare seks timer for sent. Barregningen viser at vi klarte å tylle i oss 21 flasker vin/champagne, 39 øl og 106 drinker. Selv synes jeg at dette er ganske imponerende med tanke på at vi bare var 21 personer. Det gir et grovt snitt på én flaske vin, to øl og fem drinker på hver. Kanskje bør jeg trekke fra at 2-3 liter alkoholholdig væske klarte å finne veien til dressen min. Har du vært på julebord ennå? Er dette julas høydepunkt for deg, eller kjenner du at ryggraden gror hår som reiser seg bare du tenker tanken? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skulle gjerne vært på julebord jeg men det ble tur med danskebåten istedenfor. 3 dager med fest, fyll og faenskap. Like greitt for min del Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hehe, vi hadde julebord på lørdag. Jeg fikk ikke drinkdetaljene, men regningen fra baren var på 37,000.. Vi var rundt 30.... Satan!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 jeg hoppet over julebordet i år , vi er en stor bedrift så deg er massse lange taler , og bare 2-3 bonger per pers . ergo kjedlig Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, huff. Så lenge det er mulig holder jeg meg unna slike ting. Drikking er boring uansett. Har bedre ting å gjøre enn å være så idiot jeg drikker meg full... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe det morsomste må vel være å få høre all sladderen dagen etterpå Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har vært på julebord, og det endte opp med det sedvanlige kjeft-på-sjefen-om-for-lite-lønn-scenarioet, så endte opp med at vi spiste oss gode og mette på herlig mat, drakk oss godt pussa og jeg måtte dra med meg en kollega før vi ble eskortert ut. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, huff. Så lenge det er mulig holder jeg meg unna slike ting. Drikking er boring uansett. Har bedre ting å gjøre enn å være så idiot jeg drikker meg full... LOL N00b Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 I utgangspunktet stiller man seg skeptisk til å gjennomføre et slikt kalas dagen før en arbeidsdag, og det skulle vise seg at den skepsisen var fullt berettiget. Var nå litt av en dag å ha julebord på da Var på et her for fjorten dager siden, på en fredag, i et veldig kjølig lokale.... for å holde varmen i finklærne valgte man selvfølgelig å helle innpå med akevitt, noe som viste seg å være rett å slett idiotisk da øyeblikket kom og man skulle reise seg på sine høye heler, og gå fra matbordet. Hadde store problemer med å koordinere føtter. Uttalen var heller ikke god.....Planen videre var å gå ned en etasje for å ta en røyk, da måtte jeg altså ned en murtrapp. Måten jeg kom meg ned på resulterte i et blåmerke på størrelse med Alaska på ryggen : ( Hadde vondt i flere dager etterpå. Etter dette er ikke hukommelsen god - men folk forteller at jeg ble tildels ufin etterhvert Heldigvis var det ikke med jobben..... Denne fredagen skal jeg også på julebord - planen er å ta det litt med ro.....men jo, jeg kjenner at lysta på julebord er ganske redusert, men heldigvis har jeg bare to i år. Ifjor var jeg på 5, og da var nesten hele desember et rot Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 julebord er digg. Bare at eg skal på nesten alle juleborda etter jul, det ødelegg jo faen heile stemninga Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har vært på to stk i år. Var kjempekos begge gangene. Ikke noen taler og dølle ting. Bare mye god mat, og drikking etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå