TBSkippy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har nå over et år spilt en rekke spill på konsollen uten problem. Nå fryser imidlertid spillet straks, ca. 1-2 minutter etter oppstart. Hva kan være årsaken? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har nå over et år spilt en rekke spill på konsollen uten problem. Nå fryser imidlertid spillet straks, ca. 1-2 minutter etter oppstart. Hva kan være årsaken? Dette skjedde med meg første gang jeg sendte boxen min til Tyskland. Vet ikke hvorfor, kanskje at den blir for varm. Når problemet oppsto kunne jeg i førsten spille opp mot en time før det skjedde, men etterhvert så ble den tida korta ganske ned. Til slutt frøs den nesten med en gang etter jeg slo den på ,og bilde ble rød/ grønn aktig. Du må nok ringe support dessverre Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Du må nok ringe support dessverre Kjøpte den på Elkjøp, rett vei for evt. reklamasjon? Ringe support? Link/nummer ville vært kjekt å få... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå