kontor Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har lastet ned xxx, to tårn og die another day men jeg får bare bilde, ikke lyd. Det er veldig irriterende. Når jeg skal spille den av i windows m.p står det at den søker etter kodec, feil under nedlasting av kodec, så kommer bilde uten lyd. Jeg har prøvd mange forskjellige kodecar. Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva skal jeg gjøre??? lese her Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har du prøvd nimo codec pack? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har du prøvd nimo codec pack? Foreslår at du ikke sier noe eller blir det bare trøbbel. Hvis du tar å laster ned en ac3 codec får du lyden din. IKKE BRUK NIMO PACK!!!, det er noen greier som krasjer i packen... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Last ned AC3 filter til lyden så skal alt gå smertefritt. Link http://www.zulu-entertainment.de/page/klic...udio+AC3+Filter Pakk ut og kjør registerfilters-2k.cmd hvis du har Win XP el. 2000/NT Styr unna de såkalte ferdigpakkene med samlede kodeker for de er ofte manipulert og dårligere enn org. kodeker. NIMO er virkelig en av de aller dårligste/mest manipulerte pakkene og jeg anbefaler på det sterkeste å ikke bruke denne, jeg har hørt om flere folk som måtte reinstallere windows pga. NIMO... Alt du "trenger" av tilleggskodeker/filter er AC3-filter, DivX, XviD og ffdshow. Lenke til kommentar
// geir Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 NIMO er virkelig en av de aller dårligste/mest manipulerte pakkene og jeg anbefaler på det sterkeste å ikke bruke denne -Enig Alt du "trenger" av tilleggskodeker/filter er AC3-filter, DivX, XviD og ffdshow. -VobSub er også kjekt å ha :wink: Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 bruk google og finn ffdshow det funker!! hadde samme problemet selv....... Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg bruker Nimo Codec Pack, synes at det er kjempebra Hva er det som er feil med Nimo? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg bruker Nimo Codec Pack, synes at det er kjempebra Hva er det som er feil med Nimo? NIMO gjør forandringer dypt i registeret, overskriver orginale codecs med dårlige manipulerte codecs, installerer mer enn nødvendig og kan til og med skape så mye problemer på PC'en at du må reinstallere hele operativsystemet/alle progs. på nytt. Styr unna ferdigpakker og innstaller heller hver enkelte nødvendige codec/filter for da har man også full kontroll på hva man faktisk installerer. Tror du finner mange som er enige i dette her på forumet. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Kan finne mange grunner til å stenge denne, men feilposting og dårlig topic bør vel holde som grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg