TheOats Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg hadde tenkt å installere Nero 8 men kunne ikke før Nero 7 var fjernet. Men det går selvfølgelig ikke, fikk bare beskjed om at det ikke handlingen bare kan utføres for programmer som er installert. Så jeg slettet alle filene av programmet jeg kunne finne, men jeg for fortsatt ikke installert Nero 8. Noen som kan hjelpe meg å slette nero 7 helt? Endret 10. desember 2007 av TheOats Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) har du prøvet med RegSeeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm og etterpå i " regedit " slett alt som heter nero. regedit>rediger>søk søk etter nero, og søk om og om igjen til den ikke finner noe lenger( nøkler og undernøkler ). funkerer for meg når jeg skal slette programmer totalt lykke til Endret 10. desember 2007 av p@ge Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 har du prøvet med RegSeeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm og etterpå i " regedit " slett alt som heter nero. regedit>rediger>søk søk etter nero, og søk om og om igjen til den ikke finner noe lenger( nøkler og undernøkler ). funkerer for meg når jeg skal slette programmer totalt lykke til Har funnet og slettet alt jeg kunne finne med disse innstillingene: Og slettet alt jeg fant (1 ting) i RegSeeker. Men jeg får fortsatt ikke installert nero8 :/ Men når jeg søker uten "match whole string only" i Registry Editor og uten "match whole word" i RegSeeker får jeg tusenvis av treff. Skal jeg slette alle dem? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 husk at når du sletter noe med regseeker, må du kontrollere at ikke den neste tomme eller tomme mappe ligger igjen i programfiler. men når man har rensket med regseeker ( de meste jeg har vært borti er flere hundred treff ) da kan det ikke være så mange i regedit igjen. Regseeker kan man trygt tømme ( hvis backup står på, nederst til venstre ) regedit har jeg også slettet alle treff mange ganger uten problemer, men dette er opp til deg. lykke til videre Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 husk at når du sletter noe med regseeker, må du kontrollere at ikke den neste tomme eller tomme mappe ligger igjen i programfiler. men når man har rensket med regseeker ( de meste jeg har vært borti er flere hundred treff ) da kan det ikke være så mange i regedit igjen. Regseeker kan man trygt tømme ( hvis backup står på, nederst til venstre ) regedit har jeg også slettet alle treff mange ganger uten problemer, men dette er opp til deg. lykke til videre Ok da prøver jeg det. Fikk rundt 5000 treff på "nero" O_O Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Argh! Klarer ikke å installere etter å ha slettet alt jeg kan finne! Tror jeg gir opp snart. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Argh! Klarer ikke å installere etter å ha slettet alt jeg kan finne! Tror jeg gir opp snart. får du noen slags feilmelding ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prøvd å trykke ok? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Prøvd å trykke ok? lol ja. da prøver den å kjøre avinstalleringen av nero 7, å det går jo selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prøvd å trykke ok? lol ja. da prøver den å kjøre avinstalleringen av nero 7, å det går jo selvfølgelig ikke. Nei nå når du har fjernet alle filene av Nero 7, unntatt registerfilene (Som må bort) er det ikke rart det ikke virker Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Prøvd å trykke ok? lol ja. da prøver den å kjøre avinstalleringen av nero 7, å det går jo selvfølgelig ikke. Nei nå når du har fjernet alle filene av Nero 7, unntatt registerfilene (Som må bort) er det ikke rart det ikke virker Jeg har slettet alt jeg kan finne av nero i både registeret og igjennom windows explorer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prøvd å trykke ok? lol ja. da prøver den å kjøre avinstalleringen av nero 7, å det går jo selvfølgelig ikke. Nei nå når du har fjernet alle filene av Nero 7, unntatt registerfilene (Som må bort) er det ikke rart det ikke virker Jeg har slettet alt jeg kan finne av nero i både registeret og igjennom windows explorer. Det å manuelt fjerne registerfiler etc er ikke lett, og du har tydeligvis ikke fjernet alt siden det ikke går Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Prøvd å trykke ok? lol ja. da prøver den å kjøre avinstalleringen av nero 7, å det går jo selvfølgelig ikke. Nei nå når du har fjernet alle filene av Nero 7, unntatt registerfilene (Som må bort) er det ikke rart det ikke virker Jeg har slettet alt jeg kan finne av nero i både registeret og igjennom windows explorer. Det å manuelt fjerne registerfiler etc er ikke lett, og du har tydeligvis ikke fjernet alt siden det ikke går Vist du leser litt i tråden ser du at jeg har brukt RegSeeker og tatt restene med "regedit". Finner ikke noe lengre nå. Edit: Klarte meg med ISOBuster så jeg trenger ikke lengre å dille med Nero. Endret 10. desember 2007 av TheOats Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 jeg fant " Nero Clean Tool Bundle " kansje den kan fjerne slt: http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninsta...ol-Bundle.shtml let evt. etter denne fil: InCD Clean Tool, for den burde vært integrert i nero ( fra verson 6 ) fra denne side: http://www.tecchannel.de/download/tools_ut...ncd_clean_tool/ ps jeg leste din siste post, men synest dette burde du få med deg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 jeg fant " Nero Clean Tool Bundle " kansje den kan fjerne slt: http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninsta...ol-Bundle.shtml let evt. etter denne fil: InCD Clean Tool, for den burde vært integrert i nero ( fra verson 6 ) fra denne side: http://www.tecchannel.de/download/tools_ut...ncd_clean_tool/ ps jeg leste din siste post, men synest dette burde du få med deg Fett, prøver kanskje det senere. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå