aklla Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg driver på min 2. jobb siden jeg startet med IT, og begynner å bli sånn smått lei den også... Jeg startet på 1-2 linje, da jeg satt stort sett på 1. linje i starten, det siste halve året satt jeg stort sett å gjorde det jeg ville(innenfor jobben så klart). men var dritt lei den siste tiden, jeg har nå jobb på drift, i samme bedrift, men begynner å bli sånn passe lei det også. Jeg har trukket tilbake cv og slikt fra nettet, så jeg får lite jobb-tilbud for tiden, men har fått en del tidligere, har hatt lyst til å starte, men trenger mer erfaring før jeg kan kreve mer lønn hos andre bedrifter. så, hva mener dere jeg burde gjøre, søke ny jobb eller fortsette i den jeg har til jeg har litt mer erfaring, for så få meg ny jobb? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva er du lei? Er du lei selve stedet eller selve oppgavene? Kan du få mer givende oppgaver i en ny jobb? Hva vil du gjøre? Bør du kanskje finne på noe helt annet enn IT eller ett annet område innenfor faget? Hvis du vil bytte er vel tiden den rette nå, kan du få andre oppgaver der du jobber hvis du tar opp problemet med de? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 jeg er lei oppgavene, får lite utfordringer i jobben, og til tider lite å gjøre og overbemanneing på teamet. til tider finner jeg på ting å gjøre som egentlig ikke har noe med jobben å gjøre, f.eks jobbe med 2-3 linje på brukerstøtte eller lignende. jeg jobber med "brannslukking", altså når ting går ned/ikke funker/brenner opp eller lignende er det min jobb å få det til å funke igjen, evt få andre til å fikse det hvis jeg ikke kan eller det ikke er mitt område og nei, jeg får ikke andre oppgaver der jeg jobber hvis jeg tar det opp med dem, det er vanskelig å få kvalifiserte personer til jobben jeg gjør, og jeg er ikke klar i følge sjefene for å komme videre i drift(har undersøkt) Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Søk på nye jobber, men ikke si opp der du er før du har en signert ny arbeidskontrakt i hånda. Enten så får du tilslag, eller så finner du ut at du ikke har riktig kompetanse til å ta steget videre. (Litt trist, selvfølgelig.) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 og nei, jeg får ikke andre oppgaver der jeg jobber hvis jeg tar det opp med dem, det er vanskelig å få kvalifiserte personer til jobben jeg gjør, og jeg er ikke klar i følge sjefene for å komme videre i drift(har undersøkt) Der har du jo ett pressmiddel, du kan jo si det rett ut at du dessverre må se deg om etter annet arbeide pga av manglende utfordringer. Da ser du jo fort om de setter pris på deg eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå